درخت کاج مصنوعی برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
70472421

ویژگی های محصول

  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پلاستیک PET، پلی پروپیلن و استیل
  • ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درخت کاج مصنوعی برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

70472421

جنس

پلاستیک

ارتفاع

25 سانتیمتر

سایر مشخصات

– برگ سوزنی, – شکیل و زیبا، مناسب برای استفاده رومیزی

معرفی درخت درخت کاج مصنوعی ایکیا IKEA

همه ما یک یا چند وسیله تزیینی در منزل و یا حتی محل کار خود داریم. درخت یا درختچه های تزیینی می توانند یکی از این وسایل باشند. وسایلی که علاوه بر زیبایی، نمادی از طبیعت در محیط خانه و زندگی ما هستند. درخت کاج مصنوعی VINTER درختی تزیینی از کلکسیون لوازم تزیینی برند ایکیاست. ایکیا فعالیتش را نزدیک به ۸ دهه پیش در کشور سوئد آغاز کرد و به تدریج حوزه فعالیتش را به سایر کشورها نیز گسترش داد. اکنون این شرکت دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور جهان است. استفاده از طراحی مدرن و لوازم اولیه مرغوب، موجب استقبال مصرف کنندگان مختلف از تولیدات این برند خوشنام شده است. درخت کاج مصنوعی VINTER انتخابی مناسب برای افرادی است که امکان نگهداری از درختچه و گلدان را در منزل ندارند و یا به دلیل آلرژی نمی توانند از گل ها در منزل خود استفاده کنند.

درخت کاج مصنوعی ایکیا از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. پلاستیک به کار رفته برای ساخت این درخت مصنوعی PET و پلی پروپیلن بسیار باکیفیت می باشد. هیچ کدام از این مواد ایجاد حساسیت نکرده و مناسب برای استفاده در تمام منازل هستند. ارتفاع این درخت مصنوعی خارجی ۲۵ سانتی متر می باشد و بنابراین می توان این درخت تزیینی را بر روی میز و یا پیشخوان ها استفاده نمود. برگ های سوزنی شکل و سبز رنگ این درخت کاج مصنوعی، سبزی و شادابی درخت های طبیعی را برای شما تداعی می کند. تمیز کردن این درخت مصنوعی خارجی بسیار آسان است و می توان آن را با یک دستمال خشک تمیز کرد.

محصولات منتخب