درپوش راه آب برند خارجی ونکو با طرح نور

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21421100

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • طرح نور
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 6.5*4*4 سانتی‌متر

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب برند خارجی ونکو با طرح نور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 4 × 4 × 6.5 سانتیمتر
جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

سایر توضیحات

ساخت شرکت WENKO آلمان, گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی

معرفی درپوش راه آب طرح نور ونکو

درپوش راه آب طرح نور از محصولات برند آلمانی ونکو می باشد. این درپوش راه آب از مقاوم ترین انواع درپوش های موجود در بازار است. در ساخت بدنه این درپوش از فلز برنج و پلاستیک بسیار مرغوب استفاده شده است. پوشش رزین به کار رفته بر روی این درپوش باعث افزایش دوام و ماندگاری آن شده است. این درپوش راه آب می تواند به خوبی مواد شوینده، روغن ها و نیز گرما و سرما را تحمل کند. از این درپوش راه آب آلمانی می توان در بازه دمایی 40- تا 120 درجه سانتی گراد استفاده کرد، بدون آن که تاثیر بر عملکرد این درپوش بگذارد. نصب و استفاده از این درپوش راه آب نیز بسیار آسان است و تنها با کمی فشار روی این نوع از درپوش ها می توان مسیر عبور آب را باز کرد و یا بست.

درپوش راه آب ونکو می تواند به خوبی آب را درون محفظه موردنظر تا مدت طولانی حفظ کند بدون آن که نشتی یا هدر رفتی رخ دهد. استفاده از درپوش های راه آب باکیفیتی همچون محصولات ونکو کمک زیادی به جلوگیری از اتلاف آب و کمک به استفاده بهینه از آن می کند. درپوش راه آب آلمانی ونکو شکلی دایره ای با قطر 4 سانتی متر دارد و ارتفاع آن بسته به باز یا بسته بودن متغیر است. این درپوش روی اکثر مسیر های راه آب قابل نصب می باشد. یکی از وجوه تمایز این درپوش راه آب خارجی شکل ظاهری آن است. ونکو در طراحی سطح رویی درپوش های خود از طرح هایی متنوع و جذاب استفاده کرده است. طرح نور یکی از این طرح هاست که باعث تمایز این درپوش از سایر محصولات ساده موجود در بازار شده است. این درپوش راه آب آلمانی را می توانید با ضمانت اصالت و کیفیت تنها با چند کلیک ساده از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب