درپوش راه آب برنجی-پلاستیکی مشکی طرح پنج پرچم برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
4008838471630

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • طرح پرچم
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه سانتی‌گراد
  • ابعاد 6.2*6.6*6.2 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درپوش راه آب برنجی-پلاستیکی مشکی طرح پنج پرچم برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 150 گرم
مدل

پرچم

ابعاد

6.2×6.6×6.2 سانتی متر

سایر توضیحات

مقاوم در برابر مواد شوینده و روغن مقاوم در دماهای بین 40 ° C و +120 ° C طراحی دست ساز ساخته شده در آلمان

طرح

پرچم

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

معرفی در پوش راه آب پنج پرچم

اگر به دنبال یکی درپوش تخلیه آب باکیفیت برای کنترل ورود و خروج آب در سینک، روشویی و یا وان حمامتان هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از درپوش راه آب ونکو می باشد. ونکو برندی آلمانی با سابقه طولانی در عرصه تولید و طراحی لوازم و اکسسوری های خانه و آشپزخانه است. این شرکت برای تولید درپوش های تخلیه آب خود از فلز برنج و پلاستیک بسیار با کیفیت استفاده می کند. اغلب درپوش های آب دارای ظاهری ساده و بدون طرح هستند اما ونکو با به کار گیری این طرح های متفاوت و خاص باعث زیبایی و جذاب شدن درپوش های تخلیه آب خود شده است. روی سطح در پوش راه آب طرح پرچم ونکو تصویری از یک توپ فوتبال نقش بسته که درون هر کدام از شش ضلعی های آن پرچم یک کشور قرار دارد.

در کنار این ظاهر زیبا، درپوش های راه آب ونکو عملکردی منحصر به فرد نیز دارند. با مسدود کردن مسیر آب توسط درپوش های پلاستیکی معمولی، آب به مرور زمان از کناره های درپوش عبور کرده و محفظه را ترک می کند. در این صورت نیاز است مجددا محفظه پر از آب شود. برای صرفه جویی در مصرف آب استفاده از درپوش های باکیفیت ونکو توصیه می شود. این درپوش تخلیه آب روشویی به طور کامل مسیر آب را بسته و مانع از هدر رفت آن می شود. شما می توانید برای مدت زمان دلخواه، وان حمام، روشویی و یا سینک ظرفشویی خود را پر آب نگه دارید. وجود مواد شوینده، روغن ها و چربی ها درون آب تاثیری روی بدنه این درپوش راه آب خارجی و یا عملکرد آن نمی گذارد. این درپوش می توان دماهای مختلف در بازه 40- تا 120 درجه سانتی گراد را نیز تحمل کند. نصب و استفاده آسان و ماندگاری بالا از دیگر مزیت های این درپوش راه آب آلمانی است.

محصولات منتخب