در پوش راه آب سه بعدی مدل Alligator برند ونکو طرح تمساح سبز

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
21761500

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  • رنگ سبز
  • طرح سه بعدی تمساح
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 11.2*4.6*5.8 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب سه بعدی مدل Alligator برند ونکو طرح تمساح سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
مدل

در پوش راه آب 3D Alligatorc

ابعاد

سانتی متر 5.8 x 4.6 x 11.2

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

رنگ

طرح تمساح

معرفی در پوش راه آب 3D Alligator

اگر راه آب سینک آشپزخانه یا روشویی شما به صورت یکپارچه ساخته شده است برای حفظ آب در محفظه‌ی سینک می‌توانید از درپوش سینک ونکو مدل Alligator استفاده کنید. این درپوش طراحی جذاب و با مزه‌ای از یک تمساح دارد. در برابر ظاهر بامزه‌ی این چاه بست مقاومت بالا و خوبی در برابر حرارت و مواد شوینده یا شیمیایی وجود دارد. به همین دلیل استفاده از آن مناسب برای پر کردن سینک یا روشویی از مواد شوینده با دمای آب دلخواه خواهد بود. ابعاد و اندازه‌ی این چاه بست خصوصاً قسمتی که درون راه آب قرار می‌گیرد برای بسیاری از راه آب‌ها مناسب و ایده ال خواهد بود. خرید و استفاده از این درپوش برای صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده انتخابی صحیح و مناسب برای شما خواهد بود.

درپوش سینک Alligator محصول برند ونکو می باشد. این برند از برندهای قدیمی کشور آلمان می باشد که دهه هاست در صنعت لوازم و اکسسوری های خانگی فعالیت می کند. طراحی مدرن و زیبا مشخصه اصلی محصولات آلمانی ونکو است. محصولاتی که کیفیتشان یاداور کیفیت تولیدات کشور آلمان است. درپوش سینک خارجی Alligator از ترکیب پلاستیک و برنج ساخته شده است. پوشش رزین روی این درپوش سینک باعث افزایش مقاومت و استحکام این اکسسوری شده است. به گونه ای که در برابر حرارت و حتی نور UV مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این درپوش سینک خارجی می تواند آب در دماهای مختلف از 40- درجه تا دمای 120 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل کرده و همانطور که بیان شد در برابر مواد شوینده نیز مقاومت خوبی دارد. این درپوش آب به راحتی و با کمی فشار بر روی سطح آن، می تواند جلوی عبور آب را گرفته و یا آب را از خود عبور دهد.

محصولات منتخب