در پوش راه آب طرح گل نیلوفر از برند ونکو

98,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
308

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس برنج و پلاستیک
  •  طرح گل نیلوفر
  • تحمل دمای 40- تا 120 درجه
  • ابعاد 6.5*4*4 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در پوش راه آب طرح گل نیلوفر از برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 150 گرم
مدل

flower pink

طرح

گل نیلوفر

جنس

برنجی و پلاستیک باکیفیت بالا

معرفی در پوش راه آب flower

درپوش راه آب Flower محصولی از برند آلمانی ونکو می باشد. این درپوش از ترکیب فلز برنج و پلاستیک مرغوب و باکیفیت ساخته شده است. استفاده از مواد اولیه درجه یک و طراحی مناسب باعث شده این درپوش راه آب آلمانی از ماندگاری و استحکام بالایی برخوردار باشد. درپوش راه آب خارجی Flower می تواند دماهای مختلف از 40- تا 120 درجه سانتی گراد را تحمل کرده و در برابر مواد شوینده، روغن ها و چربی ها نیز مقاومت خوبی دارد. نمای رویی این درپوش راه آب با تصویری زیبا از گل نیلوفر تزیین شده است. تصویری که باعث تمایز و تفاوت این درپوش راه از سایر محصولات مشابه بازار شده است. با درپوش راه آب خارجی Flower دیگر با یک درپوش معمولی با ظاهر خشک و خشن رو به رو نخواهید بود.

این درپوش عملکردی عالی و منحصر به فرد نیز دارد. در صورت نصب و بستن این درپوش روی راه آب، بدون هیچ هدر رفتی، آب درون محفظه مورد نظر حفظ می شود. بنابراین اگر برای شستن ظروف یا مواد غذایی خود به سینکی پر از آب نیاز دارید و یا می خواهید برای استحمام، وان حمامتان را پر از آب کنید، این درپوش راه آب باکیفیت کار را برای شما بسیار آسان می سازد. استفاده از این درپوش آسان و راحت است و تنها با فشار بر روی این درپوش می توان مسیر راه آب را باز کرد یا بست. مقاومت این درپوش در برابر شرایط مختلف دمایی و شیمیایی نگرانی شما در مورد حفظ سلامت محیط را رفع خواهد کرد. درپوش راه آب Flower انتخابی هوشمندانه برای یک اکسسوری کارا و باکیفیت است. این درپوش را می توانید با قیمتی مناسب همراه با ضمانت اصالت و کیفیت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب