بسته 50 عددی دستمال سفره رنگی برند ایکیا

190,000 تومان

برند:

کد کالا:
121212

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس کاغذ سه لایه
  • رنگ گلبهی ، سبز روشن ، سبز تیره  ، آبی ، زرد ، قرمز و نارنجی
  • بسته ۵۰ عددی
  • ابعاد 40.40 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for بسته 50 عددی دستمال سفره رنگی برند ایکیا

  1. 1370zandie

    کاش رنگ بنفش هم داشت

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از پیشنهادتون انشالله دفعه بعد این رنگ هم شارژ می کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 40 × 40 سانتیمتر
مدل

FANTASTISK

جنس

کاغذی 3 لایه

ابعاد

40×40 سانتی متر

تعداد

50 عدد در بسته

سایر مشخصات

مناسب سفره و میز غذاخوری

رنگ

آبی, زرد, سبز تیره, سبز روشن, قرمز, گلبهی, نارنجی

معرفی دستمال سفره ایکیا IKEA

سابقه استفاده از دستمال کاغذی به چین باستان باز می گردد، جایی که هنگام سرو چای از آن ها استفاده می شد. دستمال های کاغذی برخلاف همتایان پارچه ای خود، نیازی به شستشو یا اتوکردن نداشته و از این رو استفاده از آن ها هزینه و زحمت کمتری دارد. از دستمال های ظروف کاغذی برای تمیز کردن دست و یا سطوح میز استفاده می شود. علاوه بر آن، این دستمال ها می توانند بخشی از دکوراسیون میز پذیرایی باشند. یکی از دستمال های زیبا و خوشرنگ بازار، دستمال ظروف FANTASTISK محصول برند خوشنام ایکیا می باشد. ایکیا نامی مطرح در میان مصرف کنندگان کشورهای مختلف است، نامی که برای اغلب افراد یاداور کیفیت و طراحی مدرن است. بسته دستمال ظروف FANTASTISK حاوی ۵۰ عدد دستمال کاغذی در ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی متر می باشد.

این دستمال ها از کاغذ سه لایه ساخته شده و به همین دلیل میزان جذب بالایی دارند. در صورت نیاز به تمیز کردن سطح میز، تنها با استفاده از یک عدد از این دستمال های کاغذی خارجی می توان سطح میز را کاملا تمیز و خشک نمود. این مدل از دستمال های ظروف ایکیا قابل بازیافت بوده و زیست سازگارند. رنگ گلبهی دستمال ظروف ایکیا می تواند رنگ و جلوه تازه ای به میز پذیرایی شما ببخشد. برای تزیین میز پذیرایی می توانید این دستمال ها را به شیوه های مختلف تا کرده و در کنار بشقاب های میهمانانتان قرار دهید. دستمال ظروف تک رنگ برای این کار ایده آل هستند. از آن ها می توانید به عنوان نگهدارنده قاشق، کارد و چنگال نیز استفاده کنید. بسته ۵۰ عددی دستمال ظروف خارجی ایکیا قابل استفاده در مهمانی ها و جشن های بزرگ و یا دورهمی های کوچک خانوادگی می باشد.

محصولات منتخب