ست آبلیموخوری و روغن ریز برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
40391351

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس بدنه بطری شیشه
  • جنس درب بطری استیل ضدزنگ / پلی اتیلن
  • جنس استند استیل ضدزنگ
  • گنجایش هر بطری ۲۲۰ میلی لیتر
  • ابعاد ۲۰*۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست آبلیموخوری و روغن ریز برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

استند: استیل ضد زنگ, بدنه: شیشه, درب: استیل ضد زنگ و پلی اتیلن, عایق درب: پلاستیک سیلیکونی

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, مناسب سرکه و روغن و ابلیمو

قطر

5cm

حجم

170گرم

معرفی روغن ریز IKEA 

همه ما هنگام پخت غذا و یا تهیه سالاد به موادی چون روغن مایع، سرکه، روغن زیتون و … نیاز داریم. هر یک از این مواد به یک ظرف نگهدارنده نیز نیاز دارند. ست بطری روغن و سرکه ÖRTFYLLD محصولی باکیفیت از کلکسیون اکسسوری های آشپزخانه ایکیاست. برند ایکیا برندی با شهرت جهانی است که از بزرگترین فروشندگان لوازم خانگی جهان محسوب می شود. این برند دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور است که مستقیما به عرضه تولیدات ایکیا می پردازند. ست بطری روغن و سرکه ایکیا شامل دو بطری شیشه ای و یک استند می باشد. شیشه یکی از بهترین مواد برای نگهداری مواد غذایی همچون روغن و یا سرکه است. ایکیا برای ساخت درب این بطری های شیشه ای از ترکیب استیل ضدزنگ و پلی اتیلن استفاده کرده است.

هر دوی این مواد با غذا وارد واکنش نشده و تغییری در طعم و عطر آن ایجاد نمی کنند. آب بندی خوب درب و بطری، مانع از خروج روغن یا سرکه از کناره های درب می شود. قطر هر یک از بطری های این ست روغن و سرکه خارجی، ۵ سانتی متر و ارتفاع کلی آن ۲۰ سانتی متر می باشد. هر بطری گنجایشی برابر با ۲۲۰ میلی لیتر برای ذخیره مواد غذایی فراهم می کنند. همراه با این ست جاروغنی خارجی یک استند از جنس استیل ضدزنگ عرضه شده که نگهداری و جابه جایی این ست را بسیار آسان ساخته است. در هر مکانی که نیاز به استفاده از روغن و یا سرکه داشته باشید، می توانید به سهولت از این ست بطری روغن و سرکه خارجی استفاده کنید. تمیز کردن و شستشوی این ست بسیار آسان می باشد. از سوی دیگر قابل شستشو با ماشین ظرفشویی نیز می باشد. ست بطری روغن و سرکه ایکیا انتخابی مدرن و زیبا برای آشپزخانه شماست.

محصولات منتخب