انبر روغن گیر استیل برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
60149461

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس توری استیل ضدزنگ
  • جنس دسته پلی امید تقویت شده و سیلیکون
  • تحمل دما تا ۲۲۰ درجه سانتی گراد
  • طول ۳۴ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انبر روغن گیر استیل برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

سایر مشخصات

تحمل دما تا ℉428, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

جنس

استیل ضد زنگ

ارتفاع

32.5cm

معرفی انبر روغن گیر IKEA

هر کسی می تواند یک غذای سرخ شده کم روغن تهیه کند. کافی است یک کفگیر روغن گیر مناسب در آشپزخانه داشته باشید. کفگیرهای روغن گیر یک بخش توری شکل دارند که به جدا شدن روغن از مواد سرخ کردنی کمک می کنند. کفگیر روغن گیر HJÄLTE ایکیا یکی از کفگیرهای باکیفیت بازار است. ایکیا نامی مطرح در صنعت لوازم خانگی در جهان است که سابقه ای ۸۰ ساله در این حوزه دارد. این شرکت دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور جهان است که روزانه به توزیع و فروش تولیدات این برند می پردازند. کفگیر روغن گیر HJÄLTE از دو بخش فلزی و پلاستیکی تشکیل شده است. قسمت فلزی این کفگیر که توری و بخشی از دسته آن را شامل می شود، از استیل ضدزنگ و بسیار مقاوم به رطوبت و دما ساخته شده است.

بخش پلاستیکی که دسته این کفگیر را تشکیل می دهد از پلی امید تقویت شده و سیلیکون تهیه شده است. این گفگیر روغن گیر خارجی می تواند تا دمای ۲۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند. کفگیر روغن گیر ایکیا ۳۴ سانتی متر طول دارد و برای استفاده در ظروف عمیق نیز مناسب می باشد. طول مناسب این کفگیر خارجی از دست ها هنگام خروج مواد غذایی از روغن محافظت می کند. زاویه بین توری و دسته باعث می شود این کفگیر خارجی بتواند به راحتی تا عمق ظروف وارد شود، از سوی دیگر می توان مواد سرخ کردنی مختلف را به آسانی جا به جا کرد. با عبور روغن از سوراخ های توری این کفگیر روغن گیر خارجی، غذایی سالم تر خواهید داشت. از این کفگیر روغن گیر می توان در منازل و یا آشپزخانه های صنعتی استفاده نمود. از سوراخی که در انتهای دسته این کفگیر تعبیه شده است، می توان برای آویزان کردن و نگهداری از این کفگیر استفاده نمود.

محصولات منتخب