زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine 400 با اندازه متنوع

4,720,000 تومان5,520,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040211

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو و فریم فلزی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 35.5 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم شانه و زیر پا با جک فلزی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل Sunshine 400 با اندازه متنوع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine 400

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

چوب بامبو

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

35.5 سانتیمتر

ابعاد

190*140 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*120 سانتیمتر, 200*140 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 200*90 سانتیمتر

وزن

24 کیلوگرم

سایر توضیحات

دارای جک فلزی قابلیت تنظیم ارتفاع گوشه‌های سیلیکونی چوب دو لایه در قسمت مرکزی با قابلیت چرخش هوا زیر تشک

معرفی زیرتشک دانلوپیلو Sunshine 400

به طور معمول رایج است که افراد از کفی های نئوپانی برای سرویس های خواب خود استفاده می کنند. ولی استفاده از این کفی ها به دلیل استفاده از نئوپان در کوتاه مدت دچار خوردگی و فرسایش می شود و سبب ایجاد کوفتگی و خستگی در هنگام خواب می شود. این مشکل زمانی تشدید می شود که از تشک های غیراستاندار بر روی این کفی ها استفاده شود. زیرتشک های دانلوپیلو از جمله زیرتشک Sunshine 400 با قابلیت طبی ای که دارند می تواند جایگزین مناسبی برای این نوع از کفی باشند. زیرا علاوه بر اینکه گردش خون را تنظیم می کنند، از ایجاد گودی کمر در افراد جلوگیری می کنند.

ویژگی ها زیرتشک دانلوپیلو Sunshine 400

از جمله مهم ترین ویژگی های کفی تخت خارجی دانلوپیلو تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه است. با استفاده از این ویژگی می توانید با توجه به وضعیتی که به آن نیاز دارید، ارتفاع زیرتشک خود را با استفاده از اهرم مکانیکی و جک فلزی آن تغییر دهید و به مقدار مورد نظر ارتفاع زیر سر یا زیر پا را تنظیم نمایید. بیشترین ارتفاعی که می توان تنظیم نمود ۳۵٫۵ سانتی متر است. فریم زیرتشک از چوب بامبو و دارای چوب دو لایه در قسمت میانی آن است و گوشه های آن سیلیکونی می باشد.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب