زیر تشک دونفره دانلوپیلو مدل Sunshine NV 700 با فنر پلاستیکی و ظرفیت 120 کیلو

5,520,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040230

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با فنر های پلاستیکی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 30 سانتیمتر
  • ابعاد: 140.200 سانتیمتر
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا
  • ظرفیت: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دونفره دانلوپیلو مدل Sunshine NV 700 با فنر پلاستیکی و ظرفیت 120 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Sunshine NV 700

جنس فریم

چوب بامبو

وزن

24 کیلوگرم

ابعاد

200×140 سانتیمتر

سایر توضیحات

با قابلیت چرخش هوا زیر تشک قابل استفاده برای زیر باکس تخت دارای خاصیت طبی و کمک به افزایش گردش خون

معرفی زیر تشک دانلوپیلو  Sunshine NV 700

زیر تشک آلمانی دانلوپیلو از چوب بامبو ساخته شده است. شرکت دانلوپیلو ۷۰ سال قدمت داشته و در زمینه تولید کالای خواب فعالیت دارد. این شرکت در تولید محصولات خود از تکنولوژی های روز دنیا استفاده کرده است. زیرتشک دانلوپیلو خوابی آرام و راحت را برای شما به ارمغان می آورد، همچنن کمک می کند تا بدن شما هنگام خواب در یک راستا قرار بگیرد و باعث کاهش گودی کمر و فشار به ستون فقرات شما می شود. زیرتشک آلمانی استحکام بالای دارد، به گونه ای طراحی شده تا وزن زیاد را به خوبی تحمل کند.

چوب های به کار رفته در این زیرتشک با فاصله و به کمک گیره های ساخته شده از سیلیکون به فریم متصل شده است و با گذشت زمان باز نمی شود. این فاصله ها به گردش هوا در زیر تشک کمک می کند، باعث ماندگاری تشک شما می شود و از بو گرفتن و تجمع باکتری و کپک در زیر تشک جلوگیری می کند.

جنس فریم این زیرتشک تمام چوب است و جایگزین مناسبی برای کفی های نئوپانی سرویس های خواب است و می توانید برای زیر باکس تخت از آن استفاده کنید. زیر تشک آلمانی نیز مانند سایر زیرتشک های دانلوپیلو از خاصیت طبی بودن برخوردار است و به همین علت به تنظیم گردش خون در هنگام خواب کمک و از ایجاد گودی کمر جلوگیری می کند. زیر تشک خارجی دانلوپیلو ساده، بدون اهرم و غیرمتحرک است و قابلیت چرخش هوا در زیر آن وجود دارد. فریم آن از جنس چوب بامبو است و همین امر به مقاومت بالای آن کمک می کند و باعث می شود تحمل وزنی بالایی را داشته باشد. همچنین لازم به ذکر است که چوب بامبو آنتی باکتریال است و از در برابر نفوذپذیری آب مقاوم است.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر باشند تا با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب