زیر تشک یک نفره چوبی مدل Sunshine 600 با فنر پلاستیکی و ظرفیت 140 کیلو

برند:

کد کالا:
2040126

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو با 5 لاین فنر پلاستیکی
  • ارتفاع: حداقل 7 و حداکثر 30.5 سانتیمتر
  • ابعاد: متنوع
  • وزن: 24 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 140 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک یک نفره چوبی مدل Sunshine 600 با فنر پلاستیکی و ظرفیت 140 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Simshine 600

جنس

چوب بامبو

حداکثر ارتفاع

30.5 سانتی‌متر

قابلیت تنظیم ارتفاع

دارد

وزن

24 کیلوگرم

ابعاد

120*200 سانتی‌متر, 190*90 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 210*100 سانتیمتر

سایر توضیحات

با قابلیت چرخش هوا زیر تشک, جایگزین کفی های نئوپان سرویس خواب, جلوگیری از ایجاد گودی کمر, دارای جک فلزی, دارای خاصیت طبی و کمک به افزایش گردش خون, قابلیت تنظیم ارتفاع در بالا تنه و پایین تنه, مکانیکی – دو لولا – 5لاین فنر پلاستیکی بقیه چوبی, مناسب برای تشک طبی

زیرتشک یک نفره دانلوپیلو مدل Sunshine 600

کفی تخت آلمانی مدل Sunshine600 ساخت شرکت دانلوپیلو یکی از شرکت های معتبر و معروف در زمینه تولید کالا خواب می باشد. این شرکت در تولید محصولات کالای خواب از مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست استفاده کرده است. زیرتشک ها بسته به نوع چوبی که در ساخت آن ها استفاده شده، استحکام متفاوتی دارند. در این میان، زیرتشکی های ساخته شده از چوب بامبو نسبت به سایر تخته های چوبی از استحکام بیشتری برخوردارند. زیرتشک های (لتنرست) دانلوپیلو از جمله زیر تشک هایی هستند که از نوارهای چوبی مستحکم بامبو تهیه می شوند.

فاصله ی بین این نوارهای چوبی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر امکان گردش هوا، قابلیت تحمل وزن زیاد را نیز داشته باشند. گردش مناسب هوا در زیر تشک به ویژه در مکان هایی با آب و هوای مرطوب بسیار حائز اهمیت است. پهنای این نوارهای چوبی و فاصله ی آن ها از یکدیگر در قسمت های مختلف زیرتشک متفاوت بوده، در نتیجه متناسب با نواحی مختلف بدن، نرمی و سفتی زیرتشکی نیز متفاوت است. زیر تشک خارجی دانلوپیلو دارای جک های در بالا و پایین خود می باشند. که می توانید به کمک آنها ارتفاع را تنظیم کنید استفاده از این زیر تشک آلمانی برای افراد سالمند و بیمار بسیار مناسب است.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب