زیر تشک برقی دانلوپیلو مدل Electrical اندازه 140.190cm با تحمل 150 کیلو

ناموجود

برند:

کد کالا:
20402099

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو و فریم فلزی
  • ارتفاع: 20 سانتیمتر
  • ابعاد: 140.190 سانتیمتر
  • وزن: 25 کیلوگرم
  • ظرفیت: 125 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم برقی شانه و زیر پا
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک برقی دانلوپیلو مدل Electrical اندازه 140.190cm با تحمل 150 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

جنس

چوب بامبو

جنس فریم

فلز

ابعاد

190×140 سانتی متر

وزن

25 کیلوگرم

ارتفاع

20 سانتیمتر

قابلیت تنظیم ارتفاع پایه ها

دارد

وزن قابل تحمل

125 کیلوگرم

سایر توضیحات

مناسب انواع تشک طبی
خواب راحت و ایده آل
جلوگیری از ایجاد گودی کمر
ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان
تنظیمات سرشانه و زیر پایی به صورت برقی
جایگزین کفی های نئوپان سرویس خواب

زیر تشک دانلوپیلو 190×140 مدل Electrical

کفی تخت Electrical محصولی از برند خارجی معتبر و خوشنام دانلوپیلو آلمان می باشد. این برند آلمانی از پیشگامان صنعت کالای خواب آلمان به شمار می رود و سابقه ای بیش از 85 سال در این صنعت دارد. زیرتشکی دانلوپیلو از نوارهای چوبی ساخته شده از چوب بامبو تشکیل شده است. بامبو چوبی بسیار بادوام و مستحکم است که می تواند شرایط محیطی مختلف را تحمل کند. وجود چنین ساختار نواری در این زیرتشکی آلمانی، امکان گردش و عبور هوا در قسمت زیرین تشک را فراهم می کند. این امر منجر به ایجاد فضایی با دمای متعادل تر در حین خواب می شود. برخلاف کفی های نئوپان که به صورت سنتی به عنوان زیرتشکی استفاده می شوند، زیرتشکی های دانلوپیلو قابلیت تغییر ارتفاع دارند.

جک های تعبیه شده در این زیرتشکی ها این امکان را به شما می دهد تا ارتفاع آن را در قسمت بالا و پایین زیرتشکی تغییر دهید. افرادی که از گودی کمر رنج می برند و یا دارای دردهای مزمن در ستون فقرات هستند، با استفاده از این ویژگی می توانند شرایط راحت تری را برای خواب خود ایجاد کنند. این نوع تغییر ارتفاع می تواند به کاهش این دردها بینجامد. زیرتشکی های دانلوپیلو می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت خواب شما داشته و خوابی راحت و آرام برای شما فراهم سازد. این زیرتشکی دارای ابعاد 140 در 180 سانتی متر بوده و به خوبی وزن تشک را در طولانی مدت حفظ می کند. این زیرتشکی خارجی قابلیت تحمل وزن تا 125 کیلوگرم را داراست. وزن مناسب و نصب آسان از دیگر ویژگی های این زیرتشکی منحصر به فرد است. شما می توانید زیرتشکی های اورجینال دانلوپیلو را با دو سال گارانتی تعویض همراه با ضمانت کیفیت و اصالت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و می توانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب