زیر تشک دانلوپیلو مدل Topfit KF با ظرفیت 120 کیلو

6,100,000 تومان

برند:

کد کالا:
2040241

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: چوب بامبو و گوشه های سیلیکونی
  • ارتفاع: حداقل 5 و حداکثر 30 سانتیمتر
  • ابعاد: 80.200 سانتیمتر
  • وزن: 20 کیلوگرم
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع شانه و زیر پا و خواص طبی
  • ظرفیت: 120 کیلوگرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زیر تشک دانلوپیلو مدل Topfit KF با ظرفیت 120 کیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Topfit

جنس

چوب بامبو

وزن

20 کیلوگرم

ارتفاع

5 سانتیمتر

حداکثر ارتفاع

30 سانتی‌متر

وزن قابل تحمل

120 کیلوگرم

ابعاد

190*100 سانتیمتر, 190*140 سانتیمتر, 190*90 سانتیمتر, 200*100 سانتیمتر, 200*140 سانتیمتر, 200*80 سانتیمتر, 220*100 سانتیمتر

سایر توضیحات

طبی خواب راحت و ایده آل جلوگیری از ایجاد گودی کمر ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان جایگزین کفی های نئوپان سرویس خواب

معرفی زیرتشک دانلوپیلو مدل Topfit KF

یکی از محصولاتی که دانلوپیلو تولید می کند، کفی تخت در انواع مختلف است. این زیرتشک ها با اهرم های مکانیکی و برقی که در آنها تعبیه شده است، می توانند به خواب راحت شما کمک کنند. یکی از مهمترین ویژگی های زیرتشک Topfit جلوگیری از ایجاد گودی کمر در هنگام خواب می باشد. زیر تشکی آلمانی در صورت نیاز ارتفاع آنها قابل تنظیم است. این امر در راحتی شما هنگام خوابیدن و استراحت کردن تاثیر به سزایی دارد. فریم به کار رفته در زیر تشک دانلوپیلو از جنس چوب بامبو به همراه جک های فلزی می باشد که می تواند وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را به خوبی تحمل کند.

جک ها در بالا و پایین زیر تشک آلمانی طراحی شده است که به کمک آنها می توانید ارتفاع زیر تشک خارجی را تنظیم کنید. این زیرتشکی ها بر خلاف نمونه های دیگر که از جنس نئوپان ساخته شده اند، ماندگاری بالایی دارد و به راحتی شکسته یا خم نمی شوند همچنین به تشک شما آسیب نمی رساند. چوب های بامبو به وسیله گیره های از جنس سیلیکون به فریم متصل شده است. بین چوب ها فاصله هایی قرار دارد که باعث گردش هوا در زیر تشک می شود. استفاده از این زیر تشکی برای افراد سالمند و بیمار بسیار مناسب است.

در مورد زیر تشکی های خارجی دانلوپیلو بیشتر بدانید

زیر تشکی یا کفی تخت های قابل تنظیم Dunlopillo یک کالای خواب شگفت انگیز است که می‌تواند دقیقاً مطابق با نیازهای شما تنظیم شود و شما را راحت‌ترین حالت ممکن برای خواب و استراحت روی تشک قرار دهد.

نوارهای چوبی Sprung Birch Wood Slats از چوب باکیفیت بامبو به گونه ای ساخته شده اند که به طور مستقل انعطاف پذیر بوده و با شکل بدن، وزن و حرکت شما سازگاری داشته باشند. می توانید با حرکت دادن تنظیم کننده ها به لبه بیرونی سیستم، استحکام پایه را افزایش دهید.

زیر تشکی های قابل تنظیم دانلوپیلو در پنج حالت قابل تنظیم است و موقعیت آن توسط یک کنترل از راه دور (در انواع برقی) یا با تنظیم دستی قابل تغییر است. از دیگر مزایای زیر تشکی های دانلوپیلو عدم اشغال فضای زیر تخت خواب است و می توانید همچنان کشو های سرویس خواب خود را داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

پایه قابل تنظیم Dunlopillo بهترین گزینه برای جفت شدن کامل با تشک طبی دانلوپیلو می باشد و میتوانید این تشک های بی نظیر لاتکس را اینجا در مجموعه کالای خواب ژرمن کالا با بهترین قیمت خریداری کنید.

محصولات منتخب