ست بانکه جا ادویه 6 پارچه چوبی از برند کاراجا

ناموجود

برند:

کد کالا:
8697918781569

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کاراجا
  • برند ترک
  • جنس محفظه شیشه
  • جنس استند چوب
  • گنجایش هر جاادویه ۴۰ میلی لیتر
  • ابعاد هر جاادویه ۴٫۶*۵٫۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست بانکه جا ادویه 6 پارچه چوبی از برند کاراجا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1000 گرم
ابعاد 7 × 7 × 4 سانتیمتر
ابعاد

7x7x4 سانتی متر

سایر مشخصات

طراحی شده با استند چوبی شیک, طراحی کم جا

معرفی ست ادویه ۶ تکه چوبی کاراچا karaca

داشتن ست ادویه جات می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند، به شرط آن که ستی متناسب با نیازهای خود داشته باشید. هر فرد ممکن است روزانه علاوه بر ادویه ها و طعم دهنده های مرسوم از ادویه های مخصوص به خود نیز استفاده کند. بنابراین اندازه و تعداد ست ادویه موردنیاز هر فرد متفاوت است. ست ادویه کاراچا ستی زیبا و باکیفیت از مجموعه اکسسوری های آشپزخانه برند محبوب کاراچا است. شرکت کاراچا در سال ۱۹۷۳ در ترکیه تاسیس شد و از آن زمان تا کنون فعالیت های خود در زمینه تولید اکسسوری های خانه و آشپزخانه را گسترده تر کرد. این برند ترک موفق به دریافت چندن جایزه بین المللی و داخلی شده و دارای فروشگاه های مختلف در اروپا و ترکیه است.

ست ادویه کاراچا ستی ۶ تکه شامل شش عدد جاادویه ای است که بر روی یک استند چوبی جای گرفته اند. محفظه هر جاادویه ای از جنس شیشه بوده و گنجایشی معادل ۴۰ میلی لیتر دارد. این جاادویه های خارجی طراحی دایره ای شکل داشته و دارای دربی چوب پنبه ای هستند. عطر و بوی ادویه ها به خوبی درون این جاادویه ای ها محفوظ می ماند. روی بدنه شیشه ای جاادویه ها با دو کبوتر حامل دو حلقه تزیین شده است. استند چوبی این ست ادویه خارجی دایره ای شکل بوده و در مرکز آن ستونی برای بلند کردن و جابه جایی آسان ست تعبیه شده است.

هر کی از ۶ عدد جاادویه ای این ست درون نواحی گود روی استند قرار گرفته و به خوبی در جای خود ثابت می مانند. از این ست ادویه ترک می توانید برای نگهداری از نمک، انواع فلفل ها و سایر طعم دهنده های خود استفاده کنید. این جا ادویه علاوه بر نظم بخشیدن به آشپزخانه شما، دسترسی به ادویه ها هنگام آماده سازی غذا را آسان و سریع می سازد.

محصولات منتخب