سفره و رومیزی PVC بژ با طرح گل رز از برند مادام کوکو

برند:

کد کالا:
8682116236

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت مادام کوکو
  • برند ترکیه ای
  • جنس PVC
  • رنگ بژ
  • با طرح گل
  • ابعاد ۱۴۰*۱۴۰ و ۱۴۰*۱۰۰ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سفره و رومیزی PVC بژ با طرح گل رز از برند مادام کوکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 140 × 140 سانتیمتر
سایر ویژگی ها

– با پارچه مرطوب پاک شود
– اتو کشی نشود
– از سفید کننده استفاده نشود
– مناسب میز مربع شکل

جنس

100% pvc

ابعاد

100*140, 140*140

معرفی رومیزی طرح رز مادام کوکو

رومیزی Jeannet محصول برند ترک مادام کوکو می باشد. این برند از شرکت های پیشرو در صنعت منسوجات و لوازم دکوراتیو ترکیه است که در حال حاضر دارای ۳۰۰ فروشگاه در ۹۰ کشور جهان می باشد. استقبال از این برند تا اندازه ایست که تنها بازدید سالانه از سایت این فروشگاه به ۱۰۰ میلیون می رسد. رومیزی Jeannet مادام کوکو از PVC ساخته شده است. ماده ای مقاوم و مستحکم که می تواند به خوبی از میز پذیرایی شما در برابر خط و خش و آلوده شدن محافظت کند. این ماده طول عمر بالایی داشته و حتی در صورت استفاده روزانه ماندگاری بالا دارد. علاوه بر طول عمر بالا یکی از مزیت های این رومیزی، تمیز کردن آسان آن است. این خصوصیت هنگامی که احتمال کثیف شدن رومیزی زیاد است کاربرد زیادی دارد.

به عنوان مثال در منازلی که کودکان حضور دارند و یا مکان های تجاری مانند رستوران ها یا کافه ها، رومیزی ها ممکن است به سرعت آلوده شوند. رومیزی خارجی Jeannet به سرعت و تنها با استفاده از یک پارچه مرطوب تمیز می شود. استفاده از مواد سفید کننده و یا حرارت برای این رومیزی مجاز نمی باشد. این رومیزی ترک در دو ابعاد ۱۰۰ در ۱۴۰ سانتی متر و نیز ۱۴۰ در ۱۴۰ سانتی متر عرضه شده است. بنابراین برای میزهای مربعی یا مستطیلی قابل استفاده می باشد. به طور معمول رومیزی ها بزرگتر از میز هستند و کمی از آن ها از هر سمت میز آویزان می شود. مقدار آویزان شدن رومیزی سلیقه ایست اما به طور کلی توصیه می شود حدود ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر از رومیزی از هر سمت میز آویزان باشد. بنابراین بهتر است اضلاع میز ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر کوچکتر از ابعاد رومیزی باشد. این رومیزی انتخابی مناسب برای منازل، غذاخوری ها و رستوران ها می باشد.

محصولات منتخب