شمع طرح گل برند ایکیا IKEA سوئدی بسته 3 عددی

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
70418250

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • ارتفاع ۷ سانتیمتر
  • قطر ۸ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع طرح گل برند ایکیا IKEA سوئدی بسته 3 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

قرمز- صورتی- نارنجی

ارتفاع

7 cm

قطر

8 cm

سایر مشخصات

3 عدد در هر بسته, ساخت شرکت ikea سوئد, مدت زمان سوخت: 15 ساعت

معرفی شمع طرح گل ایکیا IKEA

شمع از جمله اکسسوری های ساده و در عین حال مهم می باشد که باعث زیبایی بیشتر محیط خانه و اتاق شما می شود. امروزه شمع ها نه تنها به عنوان یک منبع نور، بلکه کالاییست تجملاتی که تبدیل به جزئی جدایی ناپذیر از بخش های مختلف زندگی انسان ها از لحظات شاد و رمانتیک در جشن ها و مناسبت هاگرفته تا مراسم های مذهبی و یا حتی بخشی از دکوراسیون منزل شده است. شمع ها در مدل، طرح و جنس های مختلفی تولید می شوند شمع ۳تایی از تولیدات برند ایکیا و از محصولات پر فروش این شرکت بوده که نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. این شمع در سه رنگ و با طرح گل تولید شده است رنگ های شمع ایکیا فضای اتاق شما را زیبا کرده و با هر دکوراسیونی مطابقت دارد.

شما می توانید از این شمع ها در هر بخشی از خانه خود استفاده کنید وزن سبک این محصول جا به جایی را برای شما آسان کرده و ابعاد مناسب آن فضای کمی را روی میز شما اشغال می کند. شمع ایکیا مدت طولانی روشن می ماند و از کیفیت بالایی برخوردار است این شمع ۱۵ ساعت روشن می ماند. در تمام مدت زمان سوختن رنگ خود را حفظ میکند. اگر به دنبال شمع های باکیفیت و در طرح و رنگ های متنوع هستید ما به شما شمع ایکیا را پیشنهاد می کنیم. ایکیا (IKEA) یکی از بزرگترین برندهای تولید و فروش مبلمان و لوازم خانگی است که چند سالی لقب بزرگترین فروشنده مبلمان در جهان را یدک کشیده است. ایکیا بیشتر با طراحی های مدرنش در تولید انواع محصولات و نیز طراحی داخلی منحصر به فرد فروشگاه هایش شناخته می شود. کالاهای ایکیا شامل انواع مبلمان، کمد و کابینت، کالای خواب، لوازم بهداشتی، لوازم نوزاد و کودکان، لوازم آشپزخانه، ابزار نور و روشنایی، فرش و کفپوش، اکسسوری‌های دکوراسیون داخلی و… می‌شود. برای خرید مجموعه محصولات ایکیا به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید.

محصولات منتخب