شمع فنجانی شیشه ای برند ایکیا IKEA طرح گلدار بسته سه عددی

350,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
30418271

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • بسته سه تایی
  • جنس شمع پارافین و وکس گیاهی
  • زمان سوخت ۲۵ ساعت
  • ابعاد 6.5*8 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

1 review for شمع فنجانی شیشه ای برند ایکیا IKEA طرح گلدار بسته سه عددی

  1. الهام سعادتی

    خیلی شیکه نور پیوسته ایی داره زمان سوخت عالی بدون دود لطفا مدل های دیگه و وامر هم شارژ کنید

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از نظر خوبتون دوست عزیز، به زودی شمع هامون شارژ میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

زمان سوخت

25 ساعت

تعداد

3 عدد در هر بسته

ارتفاع

8 cm

قطر

6.5 cm

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

معرفی شمع فنجانی ایکیا IKEA

بشر هزاران سال است که از شمع ها در خانه های خود استفاده می کند. گرچه با اختراع برق، استفاده از شمع ها کاهش زیادی داشته اما این وسایل کوچک و زیبا هنوز هم جزئی از زندگی بشر هستند. یک شمع باکیفیت می تواند فضای خانه را آرامشبخش کند، بدون آن که هوای محیط را آلوده کند. استفاده از وکس های گیاهی می تواند بر طول عمر شمع افزوده و از آلودگی آن بکاهد. امروزه شمار زیادی از شمع ها به صورت شمع های لیوانی یا فنجانی عرضه می شوند. شمع فنجانی SOMMAR ایکیا یکی از این نوع شمع هاست. ایکیا برندی سوئدی با شهرت جهانی است. کمتر کسی است که از محصولات این برند استفاده نکرده و یا نام آن را نشنیده باشد. ایکیا دارای بیش از ۵۰۰ فروشگاه در ده ها کشور جهان است.

ست شمع فنجانی ایکیا شامل سه عدد شمع درون فنجانی شیشه ایست. ارتفاع این جاشمعی شیشه ای ۸ سانتی متر و قطر آن ۶٫۵ سانتی متر می باشد. روی بدنه این شمع فنجانی خارجی، گل هایی به رنگ های قرمز، صورتی و زرد رسم شده که ظاهری شاد و خوشرنگ به آن بخشیده است. خود شمع سفید رنگ بوده و به صورت یکنواخت می سوزد. این شمع بدون عطر است و زمان سوخت آن حدود ۲۵ ساعت می باشد. در صورت اتمام شمع می توان از فنجان های زیبای آن برای شمع های وارمر استفاده نمود. ایکیا برای ساخت این شمع از ترکیب پارافین و وکس گیاهی استفاده کرده است. استفاده از شمع های بدون بو، انتخابی مناسب برای افرادی است که به استشمام بوهای مختلف حساسند. از شمع های فنجانی ایکیا می توانید برای روشن کردن فضا، تزئین میز پذیرایی و یا اتاق خواب خود استفاده کنید.

محصولات منتخب