بسته 5 عددی شمع قرمز لوکس برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
90466508

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • رنگ قرمز
  • ست ۵ عددی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 5 عددی شمع قرمز لوکس برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

90466508

شمع های بلوکی شمع های محکم و قطوری هستند که می توانند به تنهایی بایستند. این شمع ها معمولا گرد و به شکل ستون هستند اما دیگر اشکال مانند مربع یا شش ضلعی نیز دارند. بهتر است این شمع ها بر روی سطوحی که غیر قابل اشتعال هستند قرار داده شوند. ست شمع FENOMEN ایکیا شامل ۵ عدد شمع بلوکی در اندازه و ابعاد مختلف می شود. این شمع ها از ترکیب پارافین و وکس گیاهی و به رنگ قرمز تولید شده اند. این ست شامل سه شمع به قطر ۵٫۹ سانتی متر و ارتفاع ۹، ۱۲ و ۱۵ سانتی متر می باشد که به ترتیب دارای زمان اتمام ۲۰، ۳۴ و ۴۰ ساعت می باشد. دو شمع دیگر این ست شمع خارجی دارای قطر ۶٫۷ سانتی متری و ارتفاع ۸ و ۱۳ سانتی متری هستند که زمان اتمام آن ها به ترتیب ۲۰ و ۴۰ ساعت می باشد.

گرچه شمع های بلوکی FENOMEN بدون نیاز به جاشمعی و تکیه گاه می توانند در مکان مورد نظر قرار بگیرند اما در صورت نیاز می توانید برای استفاده از آن ها از جاشمعی هایی چون جاشمعی شیشه ای GLASIG ایکیا استفاده کنید. رنگ قرمز ست شمع خارجی FENOMEN با مراسماتی چون ولنتاین، کریسمس و جشن های تولد و ازدواج مطابقت خوبی داشته و می توان از آن ها برای تزیین میز پذیرایی در این جشن ها استفاده نمود. علاوه بر این استفاده از این ست شمع زیبا می تواند حال و هوای منزل شما را متحول کند. این ست شمع خارجی بدون بو بوده و برای افرادی که به بو و عطر حساس هستند، بسیار مناسب می باشد. با توجه به ابعاد و زمان سوخت بالای ست شمع بدون بوی ایکیا، می توانید از این ست شمع زیبا تا مدت ها در منزل خود استفاده کنید.

محصولات منتخب