شمع استوانه ای سفید برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
20126584

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس پارافین و وکس گیاهی
  • فاقد بو
  • زمان سوخت ۴۵ ساعت
  • قطر ۶٫۸ سانتی متر
  • ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع استوانه ای سفید برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 15 سانتیمتر
سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, فاقد بو

قطر

6.8cm

زمان سوختن

45 ساعت

معرفی شمع استوانه ای سفید ایکیا IKEA

شمع های ستونی یا بلوکی همانطور که از نامشان پیداست مانند یک ستون محکم و استوار هستند. اگر می خواهید شمع هایی با طول عمر بالا و بزرگ داشته باشید، این شمع ها بهترین انتخاب برای شما هستند. شمع های ستونی می توانند انتخابی مناسب برای مراسم های سالگرد ازدواج و ولنتاین باشند. این شمع ها در کنار شومینه، روی میز پذیرایی، شلف ها و حتی بیرون از فضای خانه بسیار زیبا خواهند بود. شمع ستونی FENOMEN یکی از بهترین های بازار از این مدل شمع هاست. این شمع از شمع های بدون بوی ایکیا بوده و برای افرادی که به بو و عطر حساس هستند و از آلرژی رنج می برند، انتخابی بسیار ایده آل است. ایکیا سال هاست که در صنعت تولید لوازم دکوراسیون منزل فعالیت می کند و از بزرگترین فروشندگان لوازم خانگی جهان به شمار می رود.

این برند از بهترین مواد اولیه برای ساخت شمع های خود استفاده می کند. در تولید شمع خارجی FENOMEN از ترکیب پارافین بسیار مرغوب و وکس گیاهی استفاده شده است. این شمع به دلیل استفاده از فیتیله سلولوزی، به صورت آهسته و یکنواخت سوخته و حین سوختن ایجاد دود نمی کند. شمع ستونی مدل FENOMEN ایکیا دارای ۶٫۸ سانتی متر قطر و ۱۵ سانتی متر ارتفاع می باشد. ابعادی که به این شمع، ظاهری چشم گیر و طول عمر بالایی بخشیده است. زمان سوخت این شمع ستونی خارجی ۴۵ ساعت می باشد. بنابراین تا مدت ها می توانید از محیط گرم و دلنشینی که این شمع ها در فضای منزلتان ایجاد می کنند، استفاده کنید. این شمع با و یا بدون شمعدان قابل استفاده بوده و به آسانی با چیدمان های مختلف قابل هماهنگی می باشد.

محصولات منتخب