شید آباژور (کلاهک آباژور) سفید برند ایکیا IKEA

ناموجود

برند:

کد کالا:
50405456

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • رنگ سفید
  • جنس فریم استیل
  • جنس 100% پلی استر
  • طول 24 سانتی متر
  • قطر 33 سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شید آباژور (کلاهک آباژور) سفید برند ایکیا IKEA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
قطر

33cm

ارتفاع

24cm

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

معرفی کلاهک آباژور سفید ایکیا IKEA 

هیچگاه نباید قدرت نورپردازی را در تغییر فضای خانه دست کم گرفت. استفاده از کلاهک های آباژور راهی کم هزینه و موثر برای تغییر نورپردازی منزل است. طرح، رنگ و اندازه این کلاهک را باید مطابق با ابعاد و استایل فضا انتخاب کرد. کلاهک آباژور MYRHULT ایکیا یکی از زیباترین کلاهک های آباژور این برند معتبر سوئدی است. این کلاهک مانند سایر تولیدات ایکیا دارای طراحی مدرن و کیفیت بالاست. بدنه کلاهک آباژور MYRHULT از پلی استر و فریم آن از استیل ساخته شده است. طول این کلاهک آباژور 24 سانتی متر و قطر آن 33 سانتی متر می باشد. این کلاهک آباژور سفید بدون تغییر رنگ نور به پراکنده و پخش شدن نور کمک می کند، در نتیجه نوری ملایم و یکنواخت به فضای اطراف تابیده می شود. کلاهک آباژور MYRHULT ایکیا را می توان بر روی انواع پایه های آباژور رومیزی و یا لامپ های سقفی استفاده نمود.

فریم فلزی درون این آباژور قابلیت چرخش و جابه جایی به سمت بالا و پایین دارد. با قرار دادن این فریم در سمت بالا، لامپ می تواند از سمت پایین درون کلاهک قرار بگیرد. این حالت هنگامی که کلاهک در لامپ های سقفی استفاده می شود، به کار می رود. در حالت دوم با چرخاندن فریم به سمت پایین، لامپ از بالا درون کلاهک جای می گیرد. این حالت برای استفاده در آباژورهای رومیزی به کار می رود. به طور کلی استفاده از کلاهک های سفید و روشن در فضاهای فاقد پنجره که از نور طبیعی بهره نمی برند و روشنایی کمی دارند، توصیه می شود. برای تمیز کردن این کلاهک آباژور خارجی می توانید از گردگیر استفاده کنید.

محصولات منتخب