آبکش سینک خاکستری برند انگلیش هوم English home

ناموجود

برند:

کد کالا:
10029071004

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت English Home ترکیه
  • رنگ طوسی
  • جنس پلاستیکی
  • ابعاد ۸*۱۹*۴۸ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبکش سینک خاکستری برند انگلیش هوم English home”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 48 × 19 × 8 سانتیمتر
سایر مشخصات

استحکام بالا, با ظرافت, طراحی شکیل و زیبا

ابعاد

48x19x8 سانتی متر

معرفی آبکش سینک خاکستری انگلیش هوم English home

آشپزی کاری نسبتا پرزحمت و وقت گیر است. برای آماده سازی مواد اولیه و پخت غذا به وسایل و تجهیزاتی نیاز داریم که این کار را برای ما آسان تر و سریع تر سازند. یکی از این وسایل، آبکش سینک است. این ابزار کاربردی به شما کمک می کند، مواد غذایی را به آسانی درون سینک بشویید و یا برخی غذاها مانند پاستا، سبزیجات آب پز شده و … را آب کشی نمایید. یکی از آب کش های سینک باکیفیت بازار، محصول برند معروف و خوشنام انگلیش هوم است. این برند بیش از یک دهه پیش در ترکیه تاسیس شده و امروز دارای بیش از ۴۰۰ فروشگاه در سراسر جهان است. آبکش سینک مدل Trendy این برند از جنس پلاستیک بسیار باکیفیت و مقاوم و به رنگ طوسی ساخته شده است. پهنای این آبکش سینک ترک ۱۹ سانتی متر و عمق آن ۸ سانتی متر می باشد.

طول این آبکش سینک قابل تنظیم می باشد. بسته به اندازه سینک می توانید طول این آبکش سینک خارجی را کم یا زیاد نمایید. در دو طرف این آبکش سینک، دو دسته قرار دارد که در واقع نقش تکیه گاه را برای این آبکش ایفا می کنند. هنگام قرار دادن آبکش درون سینک، این دو بخش بر روی سطح بیرونی قرار گرفته و باعث ثابت ماندن آبکش در جای خود می شوند. علاوه بر این، با استفاده از این دسته ها به آسانی می توانید آبکش و مواد غذایی را جابه جا نمایید. قابل تنظیم بودن طول این آبکش سینک خارجی، نگهداری و ذخیره سازی آن را نیز آسان تر می سازد زیرا کم کردن طول آن باعث می شود فضای کمتری اشغال شود. آبکش سینک Trendy انگلیش هوم کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و می تواند تا سال ها مهمان آشپزخانه های شما باشد. نگهداری و شستشوی این آبکش نیز بسیار آسان است.

محصولات منتخب