فرچه دستشویی تکی سرامیکی صورتی تیره مدل Cubic آلمانی

639,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5066436856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: صورتی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی سرامیکی صورتی تیره مدل Cubic آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

cubic

ابعاد

40x10x10

رنگ

صورتی تیره

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی پایه دارد دسته دارد ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

620 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Cubic

امروزه حتی وسایلی چون فرچه توالت می توانند نقش موثری در بهبود ظاهری فضای سرویس بهداشتی داشته باشند. فرچه توالت مهمترین ابزار نظافتی سرویس بهداشتی است که معمولا شامل یک برس و یک نگهدارنده می شود. نگهدارنده فرچه توالت در دو نوع نصبی و غیر نصبی تولید و عرضه می شود. فرچه توالت های غیرنصبی به دلیل آنکه آزادی عملی بیشتری برای مکان نگهداری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند، محبوبیت بیشتری دارند.

فرچه هایی مانند فرچه توالت Cubic را می توان به راحتی در هر مکانی از سرویس بهداشتی قرار داد و در صورت نیاز به راحتی تعویض کرد. فرچه توالت Cubic محصول برند خوشنام کلین ولکه است. این برند آلمانی از پیشروترین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی در اروپا به شمار می رود. برندی که نامش همواره با کیفیت و ماندگاری همراه بوده است.

برس فرچه توالت آلمانی Cubic دارای الیافی متراکم و باکیفیت است که به خوبی سطح سرویس بهداشتی را تمیز می کنند. این برس به سطوح آسیبی نرسانده و روی آن ها خراشی ایجاد نمی کند. گرد بودن این برس دسترسی به تمام نقاط سرویس بهداشتی را به راحتی میسر می سازد. کلین ولکه برای تولید نگهدارنده این فرچه توالت خارجی از سرامیک بسیار باکیفیت با طراحی مکعبی شکل استفاده کرده است.

ابعاد کلی این فرچه توالت ۱۰ در ۱۰ سانتی متر با ارتفاع ۴۰ سانتی متر می باشد. نگهدارنده فرچه توالت آلمانی Cubic با توجه به شکل مربعی، به راحتی در گوشه های سرویس بهداشتی جای می گیرد. ابعاد مناسب این نگهدارنده باعث شده امکان استفاده از آن حتی در سرویس های بهداشتی کوچک نیز امکان پذیر باشد. نگهدارنده فرچه توالت Cubic در رنگبندی های مختلف عرضه شده و می توان با توجه به استایل و نوع سرویس بهداشتی، رنگ متناسب را انتخاب نمود.

محصولات منتخب