فرچه دستشویی پلاستیکی صورتی مدل double آلمانی

490,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5868483856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید-صورتی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی صورتی مدل double آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

double

ابعاد

40×10

رنگ

صورتی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

325

معرفی فرچه توالت double

فرچه توالت Double محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. کلین ولکه سابقه ای چند ده ساله در صنعت لوازم بهداشتی داشته و از پیشروترین شرکت های آلمانی در این زمینه است. این فرچه دارای برسی با الیاف متراکم و کروی شکل است. این نوع برس، برسی ایده آل برای تمیز کردن انواع سرویس های بهداشتی اعم از ایرانی و فرنگی محسوب می شود.

نواحی مختلف و گوشه های سرویس بهداشتی را به راحتی می توان با این فرچه آلودگی زدایی نمود. طول دسته این فرچه نه آنقدر کم است که باعث آلوده شدن دست هنگام شستشو شود و نه آنقدر بلند که فشار کافی را به انتهای فرچه منتقل نکند. فرچه توالت آلمانی Double محصولی با طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد است که کار با آن بسیار آسان بوده و دست هنگام استفاده از آن خسته نمی شود.

کلین ولکه همانند سایر فرچه های خود همراه این فرچه نیز یک نگهدارنده عرضه کرده است. نگهدارنده فرچه توالت خارجی Double از پلاستیک مرغوب MS تولید شده و استوانه ای شکل است. قطر این نگهدارنده ۱۰ سانتی متر بوده و قابل استفاده در سرویس های بهداشتی مختلف با هر اندازه ای می باشد. این مدل از اکسسوری های سرویس بهداشتی کلین ولکه دارای طراحی دو رنگ می باشند. نگهدارنده این فرچه توالت آلمانی در قسمت پایینی سفید رنگ و در قسمت بالایی در رنگ های مختلف عرضه شده است.

سفید، طوسی، صورتی، زرد و… از جمله رنگ های این نگهدارنده باکیفیت می باشند. هنگام انتخاب این مدل از فرچه توالت های کلین ولکه به تطابق رنگ آن با سایر وسایل و ابزارهای سرویس بهداشتی خود توجه کنید. وجود هماهنگی بین این وسایل موجب منظم به نظر رسیدن سرویس بهداشتی شده و زیبایی این فضا را دو چندان می کند.

محصولات منتخب