فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل Black Easy پایه بلند

ناموجود

برند:

کد کالا:
5061926856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • رنگ: مشکی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی تکی پلاستیکی مدل Black Easy پایه بلند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

easy

ابعاد

40x30x10 سانتی متر

رنگ

مشکی

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

499 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی فرچه توالت Black Easy

فرچه توالت مدل Easy یکی از اکسسوری های کلکسیون لوازم بهداشتی برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این فرچه توالت دارای برسی با الیاف متراکم و باکیفیت است که شکلی گرد و کروی دارد. به دلیل کیفیت و کارایی بالای این برس، برای زدودن آلودگی ها از روی سطوح سرویس بهداشتی نیازی به اعمال فشار بیش از حد نخواهید داشت.

این برس به دسته ای از جنس پلاستیک AS متصل است. پلاستیک AS، پلاستیکی بادوام و مستحکم است که از در برابر حرارت و مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است. استفاده از این ماده در ساخت این فرچه توالت خارجی موجب افزایش ماندگاری و طول عمر آن شده است. دسته این فرچه توالت علاوه بر جنس از طول مناسبی نیز برخوردار است. این دسته نه به اندازه ای کوتاه است که موجب آلوده شدن دست هنگام شستشوی سطوح شود و نه آن قدر بلند که کار با آن دشوار باشد.

پایه نگهدارنده ای که همراه با این فرچه توالت خارجی عرضه می شود، از نظر جنس و رنگ، مشابه دسته این فرچه می باشد. همین امر باعث شده این فرچه توالت ظاهری یکدست و یکپارچه داشته باشد. این مدل از فرچه توالت های کلین ولکه در ۷ رنگ مختلف عرضه شده اند. رنگ مشکی این فرچه توالت آلمانی تطابق و هماهنگی خوبی با اکثر سرویس های بهداشتی به ویژه استایل های مدرن و امروزی دارد.

سطح صاف و بدون تخلخل پایه و دسته این فرچه توالت، آلودگی و جرم ها را درون خود جذب نکرده و به آسانی تمیز می شود. امری که نگهداری و استفاده از این فرچه توالت در طولانی مدت را آسان ساخته است. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت فرچه توالت Easy در کنار طراحی و زیبایی آن، این اکسسوری را به محصولی کارامد و محبوب در میان محصولات کلین ولکه تبدیل کرده است.

محصولات منتخب