فرچه دستشویی شیشه ای مدل Gecko با پایه استیل دیواری

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
586564

ویژگی های محصول

  • برند: ونکو آلمان
  • جنس: شیشه و پایه آلومینیومی
  • ارتفاع: 40 سانتی‌متری
  • قابلیت نصب دیواری
  • مناسب برای نظافت توالت فرنگی و ایرانی
  • رنگ: شفاف
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی شیشه ای مدل Gecko با پایه استیل دیواری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Gecko

ابعاد

11x12x40 سانتی متر

رنگ

شفاف

سایر توضیحات

ساده و کلاسیک جهت استفاده در سرویس بهداشتی فرچه نرم و قابل تعویض

وزن

322 گرم

جنس

شیشه و استیل

معرفی فرچه توالت Gecko شیشه ای دیواری

فرچه توالت یک ابزار ضروری و کاربردی برای هر خانه ای است. فرچه توالت Gecko از شیشه و استیل ضد زنگ ساخته شده، که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است. فرچه توالت آلمانی در مقابل باکتری، قارچ و لک مقاوم بوده و بو نمی گیرد. طول عمره بالایی دارد، می توانید از این برس توالت سال ها استفاده کنید.

نگهداری فرچه توالت آسان است ابعاد این فرچه توالت برای هر سرویس بهداشتی با هر ابعادی مناسب است و باعث می شود برس توالت فضای کمی را اشغال کند. علاوه بر این به راحتی می توانید برس توالت آلمانی را با آب و مواد شوینده بشویید وسپس در جای خود قرار دهید. سر فرچه توالت آلمانی به گونه طراحی شده است که تمام سطوح را می توانید با آن تمیز کنید.

نصب فرچه توالت آسان بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد و به راحتی می توانید برس توالت را روی دیوار نصب کنید. اندازه دسته فرچه توالت آلمانی به شما کمک می کند که در هنگام تمیز کردن سرویس بهداشتی کثیف نشوید. دسته استیل جا برسی به خوبی فرچه توالت شوی را در جای خود نگه می دارد و مانع از افتادن و کثیف شدن فرچه توالت می شود.

همچنین در بالای دسته برس توالت سوراخی طراحی شده است که می توانید آن را در سرویس بهداشتی آویزان کنید. فرچه توالت شوی Gecko به صورت ارگونومیک طراحی شده تا دستان شما هنگام تمیز کردن خسته نشود.

محصولات منتخب