فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Move Sun طلایی برند اشپیرلا سوئیسی

330,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1010483

ویژگی های محصول

  • برند: اشپیرلا سوئیس
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 20 سانتی‌متری
  • رنگ: زرد-طلایی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل Move Sun طلایی برند اشپیرلا سوئیسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

برس دستشویی Move Sun

ابعاد

20×13.5×13.5 سانتی متر

جنس

پلاستیک باکیفیت

رنگ

زرد خورشیدی

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی طول عمر بالاو تمیز کردن آسان

وزن

299 گرم

معرفی فرچه توالت Move Sun

مجموعه فرچه توالت Move Sun شامل برس توالت و نگهدارنده فرچه با طراحی ساده، کم حجم و شیک است، با فرچه توالت سوئیسی شما به راحتی می توانید توالت خود را مرتب، تمیز و زیبا کنید. ابزاری کاربردی برای هر خانه ای بوده و طراحی منحصر به فرد این فرچه توالت با هر دکوراسیونی مطابقت دارد.

برس توالت Move Sun دارای یک نگهدارنده به شکل هندسی و منحنی و قابل حمل است همچنین برس توالت به خوبی در آن جای می گیرد و مانع از کثیف شدن سطح سرویس بهداشتی شما پس از هر بار استفاده می شود. وزن کم فرچه توالت شوی سوئیسی باعث جا به جایی راحت آن در هنگام کار می شود. اندازه برس توالت شوی، برای فضاهایی مانند رستوارن، هتل ها، منزل، آپارتمان ها بسیار مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند.

فرچه توالت شوی سوئیسی از بهترین مواد، سازگار با محیط زیست ساخته شده، و دسته آن دارای یک پوشش صاف است که باعث می شود بچه ها در هنگام استفاده صدمه نبینند. الیاف نرم و انعطاف پذیر برس دستشویی با طرحی نیم دایره به شما کمک می کند که تمام قسمت های سرویس بهداشتی خود را حتی قسمت های دور از دسترس را به راحتی و در کمترین زمان تمیز کنید.

محصولات منتخب