فرچه دستشویی پلاستیکی قهوه ای مدل polly آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
5870287856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 37 سانتی‌متری
  • رنگ: قهوه ای
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی قهوه ای مدل polly آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

polly

ابعاد

37×9.8×9.8 سانتیمتر

رنگ

قهوه ای

سایر مشخصات

مناسب برای تمیز کردن سرویس بهداشتی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

351 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی فرچه توالت شوی polly

فرچه توالت Polly محصولی باکیفیت از برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این فرچه توالت دارای برسی با الیاف متراکم و باکیفیت است که به راحتی، آلودگی و جرم ها را از روی نقاط مختلف سرویس بهداشتی جدا می کند. شکل کروی و گرد این برس دسترسی به نواحی زیرین و کناره های سرویس بهداشتی را نیز امکان پذیر ساخته و تمام این مناطق را به خوبی جاروب و تمیز می کند.

این برس به دسته ای فلزی و مستحکم با طول مناسب متصل است. این دسته فلزی در برابر فشار مقاومت بالایی داشته و به خوبی به انتقال فشار دست به برس کمک می کند. از سوی دیگر سطح صاف فلزات، آلودگی و جرم ها را به خود جذب نکرده و به آسانی آلوده نمی شوند. طول این دسته فلزی به اندازه کافی بلند است که دست ها هنگام شستشوی سرویس بهداشتی آلوده نشوند و از سویی به اندازه ای کوتاه است که فشار کافی بر برس وارد شده و کار با آن آسان باشد.

مجموعه ی این برس و دسته درون یک پایه نگهدارنده پلاستیکی نگهداری می شوند. این پایه نگهدارنده از پلاستیک بسیار مقاوم و مرغوب و به شکل استوانه ساخته شده است. قطر ۹٫۸ سانتی متری این پایه، امکان استفاده از این فرچه توالت خارجی در سرویس های بهداشتی کوچک و کم جا را نیز ممکن ساخته است. رنگ این نگهدارنده نیز محدودیتی برای استفاده از آن ایجاد نمی کند. رنگ قهوه ای را می توان با بسیاری از اکسسوری ها و استایل ها ست کرد. روکش شفاف و صاف این پایه نگهدارنده، آلودگی ها را به خود جذب نکرده و به سهولت تمیز می شود. از این رو نگهداری و استفاده از این فرچه توالت بسیار آسان است. فرچه توالت آلمانی Polly انتخابی ایده آل برای افرادی است که به دنبال یک فرچه توالت استاندارد با ظاهری شکیل و مدرن می باشند.

محصولات منتخب