قاب عکس چوبی نقره ای 30*40 سانتی‌متری برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
60291789

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس قاب MDF
  • جنس صفحه رویی پلی استایرن، پلی اتیلن
  • جنس پاسپارتو کاغذ
  • رنگ نقره ای
  • ابعاد ۴۰*۳۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قاب عکس چوبی نقره ای 30*40 سانتی‌متری برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

60291789

جنس

MDF

رنگ

نقره ای

ابعاد

30×40 سانتی متر

سایر توضیحات

– قابل نصب بصورت افقی و عمودی

استفاده از عکس ها و تصاویر یکی از مهمترین روش های تزیین دیوارهای خانه است. ناگفته نماند که این قاب عکس ها هستند که به تصاویر، نما و جلوه ی بیشتری می بخشند. قاب عکس مناسب علاوه بر کیفیت ساخت باید هماهنگی خوبی با محیط و نیز خود عکس داشته باشد. قاب عکس SILVERHÖJDEN ایکیا، قابی زیبا با ظاهری مدرن و شکیل است که به سهولت با دکوراسیون منازل مختلف قابل هماهنگی است. این قاب عکس خارجی به دلیل ظاهر منحصر به فردش برای عکس ها و پرتره های خانوادگی بسیار مناسب می باشد. فریم این قاب از MDF با فینیش مات نقره ای ساخته شده است. این فینیش زیبا ظاهری مشابه با فلزات به این قاب عکس بخشیده است.

ایکیا برای صفحه جلویی این قاب از پلاستیک شفاف از جنس پلی استایرن و پلی اتیلن استفاده کرده است. پلاستیکی بودن این صفحه باعث سبک و ایمن تر شدن این قاب عکس شده است. درون قاب یک عدد پاسپارتوی کاغذی نیز قرار داده شده که به دلخواه می توانید از آن در جلوی عکس خود استفاده کنید. پاسپارتو کاغذی است که بین عکس و صفحه جلویی قاب قرار گرفته و مانع از تماس بین آن ها می شود. استفاده از این فریم کاغذی به زیبایی قاب عکس می افزاید. از آنجا که فضای خالی وسط این پاسپارتو، ۲۰ در ۲۹ سانتی متر می باشد، برای استفاده از آن، عکس موردنظر باید حداقل ۲۱ در ۳۰ سانتی متر باشد.

پاسپارتو این قاب عکس خارجی، دارای pH طبیعی بوده و از این رو باعث تغییر رنگ عکس نمی شود. برای عکس های بزرگتر می توانید قاب را بدون استفاده از پاسپارتو استفاده نمایید. در این حالت اندازه عکس باید ۳۰ در ۴۰ سانتی متر باشد. قاب عکس خارجی SILVERHÖJDEN را می توانید به هر دو صورت افقی یا عمودی بسته به نیازتان استفاده نمایید.

محصولات منتخب