قفسه وسایل حمام استیل کنجی برند متالتکس

ناموجود

برند:

کد کالا:
404210

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت متالتکس
  • برند سوییسی
  • جنس استیل با پوشش دولایه پلی ترم
  • ابعاد ۱۱*۲۳*۲۳ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قفسه وسایل حمام استیل کنجی برند متالتکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

جنس

فلزی

ابعاد

8x28x28 سانتی متر

سایر توضیحات

ساخت شرکت متالتکس سوئیس – شامل 1 طبقه – کیفیت ساخت بالا – مناسب برای قرارگیری وسایل حمام

معرفی قفسه وسایل حمام متالتکسپ

قفسه ها از وسایل نصبی ضروری در هر حمامی هستند. بدون وجود این وسایل عملا سر و سامان دادن به وسایل شستشو و اکسسوری های حمام قابل تصور نمی باشد. یکی از تولید کنندگان مطرح اکسسوری های فلزی حمام شرکت متالتکس است. شرکتی که از سال ۱۹۴۵ میلادی در کشور سوییس فعالیتش را آغاز کرده و اکنون در کشورهای مختلف دارای مراکز تولید متعدد است. قفسه حمام Reflex یکی از محصولات این شرکت است که از استیل بسیار باکیفیت ساخته شده است. متالتکس برای این قفسه حمام استیل همانند سایر محصولات فلزی خود از پوشش دولایه خاصی استفاده کرده است. این پوشش دولایه حاصل تلاش های تیم تحقیق و توسعه این شرکت بوده و منحصر به این برند می باشد.
یکی از این لایه ها فلزی رنگ و لایه بعدی لایه ای شفاف است که در مجموع استحکام و مقاومت بالایی به این قفسه حمام سوییسی بخشیده است. لایه شفاف از مواد کم چگالی مانند پلی اتیلن یا اپوکسی تهیه می شود و وجود آن وجه تمایز اصلی پوشش های متالتکس با سایر روکش های متداول است. این پوشش دولایه که به آن پوشش پلی ترم گفته می شود، دارای خواص آنتی استاتیک است. خاصیتی که مانع جذب گرد و غبار شده و تمیز کردن محصول را آسان می سازد. این پوشش به فلز استیل زیرین خود خاصیت ضد زنگ بخشیده و باعث افزایش طول عمر آن می شود. قفسه حمام استیل Reflex به صورتی طراحی شده که بتوان آن را در گوشه های حمام نصب کرد. ابعاد این قفسه حمام خارجی ۲۳ در ۲۳ با ارتفاع ۱۱ سانتی متر می باشد. این قفسه از دو سمت به دیوار های حمام متصل شده و می تواند میزبان وسایل و اکسسوری های حمام باشد.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.