قلاب آویز پلاستیکی مدل چسبی 3 عددی برند آلمانی به رنگ آبی

ناموجود

برند:

کد کالا:
350278

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا
  • کیفیت بالا
  • ساخت شرکت انزو رودی
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ آبی
  • بسته ۳ عددی
  • ابعاد ۴٫۵*۲٫۵ سانتی‌متر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلاب آویز پلاستیکی مدل چسبی 3 عددی برند آلمانی به رنگ آبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 5 گرم
ابعاد 5 × 2.8 × 2.5 سانتیمتر
جنس

پلاستیک

سایر ویژگی ها

– قابل اتصال به دیوار
– بسته 3 عددی
– رنگ آبی

معرفی قلاب آویز 3 عددی انزورودی

یکی از وسایل کاربردی برای نظم بخشیدن به محیط زندگی و نیز در دسترس نگه داشتن وسایل ضروری، استفاده از آویزهاست. وسایلی که در ابعاد و جنس های مختلف تولید شده و به روش های مختلف به دیوار متصل می شوند. فضای مضاعفی که این آویزها در اختیار ما قرار می دهند می تواند به سر و سامان دادن به فضای زندگی ما کمک بزرگی کند. برند آلمانی انزوردی کلکسیون کاملی از انواع قلاب آویزها در طرح های مختلف را داراست. بسته قلاب آویز انزوردی حاوی سه عدد آویز چسبی است. این آویزها از پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده اند و با شرایط محیطی مختلف سازگارند. این آویزها را می توانید بدون نگرانی از کاهش کیفیت و یا زنگ زدگی که در آویزهای فلزی مشاهده می شود، در مکان های مرطوبی چون حمام یا سرویس بهداشتی استفاده نمود.

آویزهای چسبی آویزهایی بسیار سهل الاستفاده هستند که می توان آن ها را روی بیشتر سطوح اعم از دیوار، کاشی، چوب و… نصب نمود. مسلما برای این کار نیاز به سوراخ کردن دیوار یا کاشی نیست و مشکلات آویزهای نصبی را نخواهید داشت. این آویزهای چسبی خارجی دارای رنگ آبی هستند. رنگی زیبا و جذاب که در هماهنگی با سایر اکسسوری ها و چیدمان محیط می تواند به نظم و زیبایی فضا بیفزاید. از این قلاب آویز خارجی می توانید برای آویزان کردن وسایل مختلف از جمله حوله، لباس، کیف، کلید یا سایر وسایل شخصی خود استفاده کنید. ابعاد هر کدام از آویزهای این بسته ۲٫۵ در ۴٫۵ سانتی متر است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. در هر زمان و مکانی که به این آویزهای کوچک و کاربردی نیاز داشتید می توانید به سرعت و به سادگی از آن ها استفاده کنید. جنس و کیفیت ساخت بالای محصولات انزوردی، دوام و کارایی این آویزها را تضمین می کند. این بسته قلاب آویز آلمانی را می توانید با ضمانت اصالت و کیفیت از ژرمن کالا خریداری نمایید.

محصولات منتخب