قلاب آویز فلزی دیواری مدل پیچی دو شاخه برند انزورودی با رنگ نقره ای

ناموجود

برند:

کد کالا:
209781

ویژگی های محصول

  • برند انزوزودی آلمان
  • دارای دو شاخه
  • رنگ نقره ای
  • طول 5 سانتی‌متری
  • جنس استیل ضد زنگ
  • دارای پیچ و رول پلاک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قلاب آویز فلزی دیواری مدل پیچی دو شاخه برند انزورودی با رنگ نقره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 20 گرم
ابعاد 5 × 2 × 4 سانتیمتر
جنس

فلزی

سایر ویژگی ها

– قابل اتصال به دیوار
– رنگ: نقره ای
– دارای پیچ

معرفی قلاب آویز دو شاخه انزوردی

قلاب آویزها از بایدهای هر ساختمانی هستند. چه در خانه و چه در محل کار برای نگهداری از وسایل شخصی مان به این وسایل کوچک و کاربردی نیازمندیم. آویزان کردن وسایل مختلف بر روی آویزها هم باعث نظم بخشیدن به آن ها می شود و هم این وسایل را همواره در دسترس ما قرار می دهد. برند آلمانی انزوردی کلکسیون متنوعی از انواع آویزها دارد. این برند متعلق به شرکت Roman Dietsche است. این شرکت فعالیتش را از سال ۱۸۷۳ میلادی با تولید برس های چوبی آغاز کرد و در ادامه به تولید لوازم بهداشتی حمام و سرویس بهداشتی و نیز شیرالات روی آورد. در طول این مسیر تولید محصولاتی باکیفیت و جلب رضایت مشتریان، همواره هدف اصلی این شرکت بوده است.

قلاب آویز دوشاخه انزوردی یکی از آویزهای باکیفیت این برند است. این قلاب آویز آلمانی توسط دو عدد پیچ به دیوار متصل می شود. از آن جا که این آویز از مکانیزم پیچ و رول پلاک استفاده می کند، تحمل وزن بالایی دارد. بدین معنی که می تواند وزن اجسام سنگین را نیز به خوبی تحمل کرده و در جای خود ثابت بماند. برای نصب این قلاب آویز نیازی به تهیه پیچ و رول پلاک به صورت جداگانه ندارید زیرا این اقلام همراه با آویز ارائه می شود. این قلاب آویز دارای دو شاخه است و فضای بیشتری نسبت به آویزهای تک شاخه در اختیار شما قرار می دهد. ابعاد کلی این آویز ۴ در ۴٫۹ سانتی متر و رنگ آن نقره ای می باشد. ابعاد و رنگ مناسب این آویز، امکان استفاده از آن در محیط های مختلف را فراهم ساخته است. از این قلاب آویز خارجی می توانید در منازل، کارگاه ها، ادارات و… استفاده کنید. کیفیت ساخت بالای این محصول ماندگاری آن را تضمین می کند. قلاب آویز دوشاخه انزوردی را یک بار نصب و تا سال ها استفاده کنید.

محصولات منتخب