لحاف پلی استر دو نفره مدل Eco-Leicht دانلوپیلو 200 در 200 سانتی‌متری

ناموجود

برند:

کد کالا:
4026406255239

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: پلی استر + رویه نخ
  • ابعاد لحاف: 200.200 سانتیمتر
  • وزن: 700 گرم
  • دارای ویژگی مغزی‌دوزی نرم
  • یک تکه
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای لحاف پلی استر دو نفره مدل Eco-Leicht دانلوپیلو 200 در 200 سانتی‌متری

  1. آرزو

    من واقعا ۱ سال استفاده می کنم از لحاف هاتون و راضیم

    • webadmin-site

      خداروشکر که راضی بودید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

Eco-Leicht

پر شده با

پلی استر

جنس رویه

نخ

ابعاد

200×200 سانتیمتر

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

مناسب برای

2 نفر

مغزی دوزی

دارد

معرفی لحاف

لحاف پلی استر آلمانی مدل Eco-Leicht با ابعاد 200 در 200 سانتی متری مناسب تخت خواب دو نفره است. همچنین رویه آن از جنس پنبه طبیعی می باشد. این لحاف وزن سبکی داشته که جا به جایی و چرخش لحاف را بر روی تخت آسان می کند. رویه لحاف روتختی قابل شستشو تا دمای 60 درجه سانتی گراد است شما می توانید این کالای خواب آلمانی را بدون ترس از آب رفت در ماشین لباسشویی قرار دهید یا با با دست بشویید. رویه پنبه ای و پلی استر این مدل لحاف کاملا بهداشتی، ضد حساسیت و ضد باکتری است.

رویه پنبه ساتن لحاف به تنفس بهتر و تنظیم رطوبت در داخل لحاف کمک می کند. این لحاف دارای مغزی دوزی می باشد که مانع از حرکت الیاف داخل لحاف می شود. لحاف دانلوپیلو با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد و از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. استفاده از این لحاف روتختی برای تمام سنین مناسب بوده و بهترین انتخاب برای فصل های سرد می باشد.

آشنایی بیشتر با پلی استر در لحاف های آلمانی دانلوپیلو

در تمام انواع کالای خواب شما اعم از بالش، تشک، لحاف و روتختی ما به آنچه به عنوان مواد اولیه ساخت استفاده شده است، اهمیت می دهیم. به همین جهت برای اطلاعات عمومی شما و شفاف سازی محصولات خود، کمی در رابطه با پلی استر استفاده شده در این مدل لحاف های بی نظیر تخت خواب صحبت خواهیم کرد.

پلی استر چیست؟

پلی استر محبوب ترین مواد مصنوعی در پر کردن لحاف و روتختی ها است. در واقع پلی استر نوعی پلاستیک که برخلاف پر یا لاتکس، کاملا مصنوعی ساخته می شود. در برخی موارد برای القای حس طبیعی بودن، درصدی از پنبه طبیعی به این ماده اضافه می شود. پلی استر از اسید ترفتالیک خالص شده (PTS) یا دی متیل استر آن دی متیل ترفتالات (DMT) و مونوتلوئن گلیکول (MEG) ساخته شده است. یک محصول فرعی نفتی، الکل و کربوکسیل اسید مخلوط می شوند تا ترکیبی به نام مونومر یا “استر” ایجاد شود. این واکنش به پلیمریزاسیون معروف است. مواد پلیمری ایجاد شده در حین پلیمریزاسیون در حالی که داغ هستند به الیاف بلندی اکسترود می شوند که تا پنج برابر طول اولیه خود کشیده می شوند. فیبر حاصل آرایشی از مولکول ها را تشکیل می دهد که بسیار قوی است.

برخی از این وحشت دارند که آیا پلی استر می تواند برای من مضر باشد؟ باید گفت بله، اما نه برای لحاف و روتختی. تشک، بالش و کالای خواب کودکان بهتر است از متریال های طبیعی باشند. اما برای لحاف و روتختی بزرگسالان، استفاده از مواد پلی استر با روکش مناسب (نخی کتان) می تواند کاملا بهداشتی و راحت باشد. دلیل دیگری که استفاده از مواد مصنوعی پلی استر را برای کالای خواب مناسب می کند، عدم استفاده از آن در زیر نور خورشید و یا در فضای باز با شرایط آب و هوایی مختلف است. استفاده از لحاف روتختی در فضای اتاق خواب، نمی تواند برای شما مضر باشد.

در نتیجه استفاده از لحاف های پلی استر کاملا بی خطر است و بسیاری از مردم آن را بسیار راحت می دانند. افرادی که از لحاف های پلی استر اجتناب می کنند، ممکن است مواد طبیعی و آلی را به الیاف مصنوعی ترجیح دهند.

محصولات منتخب