لحاف پلی استر دو نفره مدل مونو Basic برند آلمانی دانلوپیلو

ناموجود

برند:

کد کالا:
4026406255123

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: پلی استر + رویه نخ
  • ابعاد لحاف: 155.220 سانتیمتر
  • وزن: 900 گرم
  • دارای ویژگی مغزی‌دوزی نرم
  • یک تکه
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا 60 درجه سانتی‌گراد
  • دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لحاف پلی استر دو نفره مدل مونو Basic برند آلمانی دانلوپیلو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

برند

دانلوپیلو آلمان

مدل

basic Mono

پر شده با

پلی استر

جنس رویه

نخ

سایز

220×155 سانتیمتر

مغزی دوزی

دارد

وزن

900 گرم

رنگ

سفید

قابلیت شستشو

قابل شستشو در دمای 60 درجه سانتی‌گراد

معرفی لحاف

لحاف Basic Mono دانلوپیلو با ابعاد ۱۵۵*۲۲۰ سانتی متر برای استفاده دو نفره مناسب است. وزن این لحاف ۹۰۰ گرم است. جنس رویه این کالای خواب آلمانی صد در صد پنبه ای بوده و دارای مغزی دوزی عالی است. رنگ آن سفید است و می توانید آن را با ماشین لباسشویی تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد بشویید.

این روانداز تخت خواب تولید آلمان بوده و تحت استانداردهای بین المللی و با برترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است.

اگر موقع خواب بی قرار هستید و بر روی تشک تخت خواب خود زیاد جابجا می شوید لازم است ذکر کنیم که این لحاف حاضری از جنس ۱۰۰ درصد پلی استر درجه یک ساخته شده و خود گواهی بر سبکی این محصول است و مانع حرکات آزادانه استفاده کننده نخواهد شد. این لحاف روتختی با دوخت هایی عمودی و افقی، به تکه های مربعی تقسیم شده که علاوه بر ایجاد زیبایی، هر تکه با احتباس هوا باعث گرمی بیشتر لحاف می گردد.

آشنایی بیشتر با پلی استر در لحاف های آلمانی دانلوپیلو

در تمام انواع کالای خواب شما اعم از بالش، تشک، لحاف و روتختی ما به آنچه به عنوان مواد اولیه ساخت استفاده شده است، اهمیت می دهیم. به همین جهت برای اطلاعات عمومی شما و شفاف سازی محصولات خود، کمی در رابطه با پلی استر استفاده شده در این مدل لحاف های بی نظیر تخت خواب صحبت خواهیم کرد.

پلی استر چیست؟

پلی استر محبوب ترین مواد مصنوعی در پر کردن لحاف و روتختی ها است. در واقع پلی استر نوعی پلاستیک که برخلاف پر یا لاتکس، کاملا مصنوعی ساخته می شود. در برخی موارد برای القای حس طبیعی بودن، درصدی از پنبه طبیعی به این ماده اضافه می شود. پلی استر از اسید ترفتالیک خالص شده (PTS) یا دی متیل استر آن دی متیل ترفتالات (DMT) و مونوتلوئن گلیکول (MEG) ساخته شده است. یک محصول فرعی نفتی، الکل و کربوکسیل اسید مخلوط می شوند تا ترکیبی به نام مونومر یا “استر” ایجاد شود. این واکنش به پلیمریزاسیون معروف است. مواد پلیمری ایجاد شده در حین پلیمریزاسیون در حالی که داغ هستند به الیاف بلندی اکسترود می شوند که تا پنج برابر طول اولیه خود کشیده می شوند. فیبر حاصل آرایشی از مولکول ها را تشکیل می دهد که بسیار قوی است.

برخی از این وحشت دارند که آیا پلی استر می تواند برای من مضر باشد؟ باید گفت بله، اما نه برای لحاف و روتختی. تشک، بالش و کالای خواب کودکان بهتر است از متریال های طبیعی باشند. اما برای لحاف و روتختی بزرگسالان، استفاده از مواد پلی استر با روکش مناسب (نخی کتان) می تواند کاملا بهداشتی و راحت باشد. دلیل دیگری که استفاده از مواد مصنوعی پلی استر را برای کالای خواب مناسب می کند، عدم استفاده از آن در زیر نور خورشید و یا در فضای باز با شرایط آب و هوایی مختلف است. استفاده از لحاف روتختی در فضای اتاق خواب، نمی تواند برای شما مضر باشد.

در نتیجه استفاده از لحاف های پلی استر کاملا بی خطر است و بسیاری از مردم آن را بسیار راحت می دانند. افرادی که از لحاف های پلی استر اجتناب می کنند، ممکن است مواد طبیعی و آلی را به الیاف مصنوعی ترجیح دهند.

محصولات منتخب