محافظ تشک یک نفره 90.190cm مدل ordinary آلمانی

2,450,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
10001

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 40% ویسکوز- 40% پلی استر- 20% پلی آمید
  • ابعاد: 90.190 سانتیمتر
  • ضخامت: 5 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(1 بررسی مشتری)

برچسب ها

1 دیدگاه برای محافظ تشک یک نفره 90.190cm مدل ordinary آلمانی

  1. Ahmad

    Jaye toshake asli ham mitonam begiram?

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      بله این تشک به عنوان تشک مهمان هم استفاده میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

ordinary

جنس رویه

پنبه طبیعی

سایز

190×90 سانتیمتر

ارتفاع

5 CM

رنگ

سفید

سایر توضیحات

پارچه گردباف آنتی‌باکتریال تکامل یافته با فناوری نانو، ضد استرس کاور ضد آب آنتی‌باکتریال و آنتی‌مایت قابل استفاده برای تشک

جنس

ترکیب لاتکس طبیعی و پلی آمید

معرفی محافظ تشک مدل ordinary ضد آب

عرق کردن از جمله مسایلی است که همیشه طیف وسیعی از انسان ها را درگیر کرده است. بسیاری از افراد از تعریق زیاد خود رنج برده و به دنبال راه حلی برای رفع آن هستند. از طرفی روزانه پوست انسان در حال تولید و بازسازی خود می باشد. به همین دلیل سلول های مرده خود را از سطح پوست خارج می کند. این سلول ها به چشم غیرمسلح دیده نمی شوند اما تجمع آنها منجر به آلودگی های محیطی خواهد شد. این مواد زائد باعث بروز آلرژی و حساسیت خواهند شد. ازاینرو باید برای جلوگیری از نفوذ هرگونه آلودگی به داخل تشک از محافظ تشک استفاده کرد. محافظ تشک ضد آب دانلوپیلو یکی از مناسب ترین راه ها برای ممانعت از وارد شدن هر یک از این آلودگی ها به تشک‌ شما می باشد.

پوشش ضدآب محافظ تشک آلمانی دانلوپیلو مدل ordinary باعث می شود که هیچ گونه رطوبتی به داخل تشک وارد نگردد. این پوشش ضدآب و آنتی ‌باکتریال دارای یک لایه ضدآب در بخش زیرین و یک لایه ضخیم پنبه در رویه می ‌باشد. پس در طول استفاده، بدن شما با سطح کاملا نخی رویه در تماس می‌ باشد. استفاده از این مدل به علت دارا بودن لایه ضدآب زیرین از نفوذ مایعات و ترشحات بدن برروی سطح تشک جلوگیری می‌کند. این محافظ ها به دو صورت دستی و ماشینی تا دمای ۶۰ درجه سانتی گراد قابل شستشو هستند. محافظ تشک آلمانی دانلوپیلو بسادگی برروی تشک کشیده می‌شود و از نفوذ آلودگی و همچنین مایعات به عمق تشک‌ ممانعت می‌کند. علاوه بر این در صورت نیاز به شستشو به سادگی از تشک جدا می ‌شود.

جنس محافظ تشک یک نفره دانلوپیلو ۹۰×۱۹۰ سانتی متر مدل ordinary از الیاف مرغوب با قابلیت جذب بالا می باشد. استفاده از یک لایه‌ ی میانی ضد رطوبت در محافظ تشک دانلوپیلو از تعریق بدن در فصول گرم جلوگیری می‌کند. از این رو حس شادابی و تمیزی را به هنگام خواب برای شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که محافظ های برند دانلوپیلو علاوه بر ضدآب بودن، ضد آلرژی و ضد حساسیت نیز می باشند. شرکت دانلوپیلو تولیدکننده انواع کالای خواب بخصوص محافظ های تشک‌ عاری از هرگونه مواد آلرژی‌زا است.

محصولات منتخب