محافظ تشک یک نفره 100.200cm مدل ordinary آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
10004

ویژگی های محصول

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 40% ویسکوز- 40% پلی استر- 20% پلی آمید
  • ابعاد: 100.200 سانتیمتر
  • ضخامت: 5 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا
(2 customer reviews)

برچسب ها

2 reviews for محافظ تشک یک نفره 100.200cm مدل ordinary آلمانی

  1. samira malek pour

    man be onvane toshake mehman estefadeh kardam khoobeh hala ageh dar deraz modat ghotresh kam nashe

  2. فرزانه رضانژاد

    از محصول خوبتون تشکر می کنم واقعا نبود بچه من تشک رو به باد میداد هم سبکه هم شیکه هم کاربردی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

ordinary

جنس رویه

پنبه طبیعی

سایز

200×100 سانتیمتر

ارتفاع

5 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

روکش زیپ دار جهت شستشو آسان دارای یک لایه‌ی میانی ضد‌رطوبت ساخت شرکت دانلوپیلو آلمان محافظ تشک‌های یک‌نفره ضد‌حساسیت آنتی باکتریال نرم و راحت

جنس

ترکیب لاتکس و پلی آمید

معرفی محافظ تشک ضد رطوبت مدل ordinary

این محافظ تشک خارجی نه تنها چیزی از نرمی تشک‌ شما کم نمی‌کند بلکه از آن در برابر آلودگی‌ها محافظت می‌نماید. این محافظ که برای تشک‌ یک نفره طراحی و ساخته شده دارای ابعاد ۲۰۰ × ۱۰۰ سانتی‌متر است. محافظ تشک آلمانی به صورت زیپی باز و بسته می‌شود. همچنین برای حفظ نرمی و لطافت رویه آن از پنبه تولید شده است.

محافظ تشک دانلوپیلو از تشک شما در برابر کثیف شدن محافظت می‌کند. محافظ تشک خارجی به سادگی بر روی تشک کشیده شده و در صورت نیاز به شستشو به راحتی جمع می گردد. محافظ تشک یک نفره دانلوپیلو ۲۰۰×۱۰۰ – مدل ordinary به صورت دستی و ماشینی مثل روز اول تمیز می گردد. یکی دیگر از ویژگی‌های آن نوع بافت پارچه محافظ بوده که باعث جریان یافتن هوا در داخل تشک می‌گردد. با توجه به ویژگی‌های عنوان شده، محافظ تشک خارجی دانلوپیلو مدل ordinary می‌تواند یک گزینه‌ی ایده آل برای شما باشد.

کاربرد محافظ تشک مدل ordinary

بدن ما در هر ساعت حدود یک و نیم میلیون سلول پوستی را دفع می کند. علاوه بر آن در همین زمان حدود ۷/۰ لیتر عرق از خود دفع می کند. بنابراین بستر خواب ما محیط بسیار ایده آل و مطلوبی جهت رشد انواع قارچ ها، باکتری ها و… می باشد. اینجاست که نقش محافظ تشک ضدآب بسیار پررنگ می شود. محافظ های تشک دانلوپیلو مدل ordinary، ضدآب بوده و از تخریب تشک در برابر نشت مایعات جلوگیری می کند.

این پوشش ضدآب و آنتی ‌باکتریال دارای یک لایه ضدآب در بخش زیرین و یک لایه ضخیم پلی استر-پنبه در رویه می ‌باشد. پس در طول استفاده، بدن شما با سطح کاملا نخی رویه در تماس می‌ باشد. استفاده از این مدل به علت دارا بودن لایه ضد آب زیرین از نفوذ مایعات و ترشحات بدن بر روی سطح تشک جلوگیری میکند. در نتیجه از تجمع و تولید قارچ ها در لایه های زیرین تشک جلوگیری می‌شود.

محصولات منتخب