میله پرده حمام فلزی مدل Angle برند ونکو

1,000,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
19217100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • برند آلمانی
  • وزن ۷۰۰ گرم
  • جنس فلزی
  • ابعاد ۸۰*۹۰*۸۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

برچسب ها

1 review for میله پرده حمام فلزی مدل Angle برند ونکو

  1. رضا اسدی

    من می خواستم اینو بخرم شک داشتم که خوبه یا نه اخه عکسش خیلی واضح نبود رسید دستم دیدم چه خفنه خیلی راضی بودم پیشنهاد میشه

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      ممنون از خریدتون دوست عزیز ، اگر عکس محصولی براتون واضح نبود پیام بدین همکارانمون عکس های بیشتری براتون ارسال می کنن.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1500 گرم
مدل

Angle

ابعاد

80x90x80 سانتی متر

جنس

فلزی

سایر توضیحات

8تکه به همراه 10 پیچ جهت نصب قابل اتصال به صورت تلسکوپی

قطر

25 میلیمتر

معرفی میله پرده Angle

اگر به دنبال خرید یک پرده ی حمام برای دوش و یا برای پوشش وان حمام هستید و یا حتی سالم نگه‌داشتن محیط حمام برایتان اهمیت دارد. اگر به دنبال محصولی با کیفیت هستید که در دراز مدت دچار زنگ زدگی و یا تغییرشکل ظاهری نشود، میل پرده حمام آلمانی از برند ونکو با قابلیت تنظیم روی دیوار و چهار چوب درب را به شما پیشنهاد می کنیم. میل پرده حمام آلمانی “wenko” یکی از خاص ترین محصولات این کمپانی‌ است. این محصول فوق‌العاده به دلیل تلسکوپی بودن به راحتی مونتاژ می شود و بر روی دیوار نصب میشود و به طرز باورنکردنی، میله و پرده را بر روی دیوار نگه می دارد. وزن میله فلزی پرده Angel یک کیلوگرم و در ابعاد ۸۰ × ۹۰ × ۸۰ سانتی‌ متر طراحی شده است. لوله های آن به قطر ۲۵ میلی متر و قابل تنظیم با اندازه ی محیط حمام شما می باشد. این میله پرده به رنگ سرمه ای است و همچنین قابل اتصال به صورت تلکسوپی است که اتصال آن را راحت می کند.

۱۰ نکته اصلی نصب میله پرده حمام

پرده های حمام یکی از لوازم مورد استفاده در سرویس های بهداشتی هستند. به خصوص اگر از سرویس بهداشتی هایی استفاده می کنید که حمام و توالت در یک فضا قرار گرفته اند، استفاده از پرده های حمام علاوه بر زیبایی فضا، کمک می کند تا دو فضای مجزا داشته باشید، بدون آن که قسمتی از سرویس بهداشتی به علت استفاده از پارتیشن های ثابت اشغال شود. برای نصب این پرده ها نیاز به میل پرده داریم. در ادامه به برخی نکات مهم درباره میل پرده ها اشاره می کنیم:

۱٫صحیح نصب کردن میل‌ پرده ی حمام بستگی به نوع پرده ی حمام انتخابی شما و طرز قرار گیری مورد نظر شما بستگی دارد.

۲٫قبل از خرید میل پرده ی حمام و پرده ی حمام، اندازه فضایی که قرار است میل پرده را نصب کنید و فضایی که قرار است پرده ی حمام بپوشاند، شکل و وضعیت قرار گیری آنها را در نظر بگیرید. سپس با مطالعه توضیحات این قبیل محصولات به خریداری آن بپردازید.

شرکت ژرمن کالا از برترین انواع پرده های حمام در رنگ ها و طرح های متنوع برند های معتبر آلمانی را گلچین کرده و برای شما عزیزان جهت فروش به نمایش گذاشته است و همچنین انواع میل پرده های حمام با قابلیت تغییر سایز را به شما پیشنهاد می دهد.

۳٫اگر از میل‌پرده ی حلقه‌دار استفاده می‌کنید، آن را از بالاترین نقطه و ترجیحاً به سقف نصب کنید چون پرده ی داخل حلقه ها ۲٫۵ سانتی‌متر پایین ‌تر از میل پرده قرار خواهد گرفت.

۴.اگر میل‌پرده را به دیوار نصب کنید، باید به فاصله ی پرده تا زمین توجه کنید.

برای زیبایی کار بهتر است پرده به زمین نچسبد و از زمین فاصله داشته باشد. در این حالت هم ظاهر زیبایی به حمام شما می دهد و هم پرده ی روی زمین جلوی عبور آب را نمی گیرد.

۵.اگر از میل ‌پرده‌های تزیینی استفاده می‌کنید، آن را به دیوار نصب کنید تا خودش را نشان بدهد و به زیبایی حمام شما بیفزاید.

۶٫میل پرده‌های قطور را به سقف و یا قسمت بالایی دیوار نصب کنید و به فاصله ی پرده از زمین توجه کنید.

۷٫برای آن که پرده ی حمامتان بلند تر به نظر بیاید میل پرده را با رعایت فاصله ی زمین تا پرده، آن را مقداری پایین تر از سقف نصب کنید و فاصله ای هم از سقف تا میل پرده بدهد.

این کار مخصوصاً برای حمام هایی که سقف بلندی دارند توصیه می شود. لازم به ذکر است که فاصله دار بودن سقف تا پرده باعث می شود تا بخار هوای ناشی از آب گرم در یک نفطه جمع نشود و پرده جلوی عبور هوا را نگیرد.

۸٫اگر سقف حمام کوتاه است، میل‌پرده را به سقف نصب کنید و از پرده کوتاه استفاده کنید تا فضایی حمام را محبوس نشان ندهد.

محصولات منتخب