میل پرده پلاستیکی تلسکوپی برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
2065926000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ نقره ای
  • قطر 25 میلی متر
  • تنظیم طول از 75 تا 125 سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “میل پرده پلاستیکی تلسکوپی برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

میل پرده نقره ای تلسکوپی

ابعاد

72125 سانتی متر با قطر: 2.5 سانتی متر

رنگ

نقره ای

سایر مشخصات

برند آلمانی ساخت شرکت کلین ولکه

جنس

پلاستیک

معرفی میل پرده نقره ای تلسکوپی

به موازات افزایش استفاده از پرده های حمام، میل پرده ها نیز اهمیت زیادی یافته و توجه به آن ها افزایش یافته است. تولیدکنندگان مختلف سعی کرده اند با طراحی های جدید و تغییراتی که بر میل پرده های سنتی ایجاد کرده اند، پاسخگوی نیازهای مصرف کنندگان باشند. یکی از شرکت های پیشرو در این زمینه، برند آلمانی کلین ولکه می باشد. برندی که همواره از مرغوب ترین مواد اولیه و به روزترین روش های ساخت و طراحی برای تولید محصولات استفاده می کند. میل پرده های تلسکوپی کلین ولکه پاسخی به نیاز مصرف کنندگان به یک میل پرده کارامد و سهل الاستفاده است. این میل پرده ها برای نصب نیاز به ابزار و تخصص خاصی نداشته و به سادگی نصب می شوند. برای این کار فقط کافیست دو طرف میل پرده را در دو جهت مخالف بکشید تا پرده به طول مورد نظرتان برسد.

این طول در واقع فاصله بین دو دیوار حمام شماست. طول میل پرده نقره ای آلمانی بین 75 تا 125 سانتی متر متغیر است. بدین معنا که برای استفاده از این میل پرده حمام خارجی باید فاصله بین دو دیوار حمام شما در این بازه قرار داشته باشد. از آن جا که برای نصب این میل پرده نیاز به سوراخ کردن دیوار و کاشی نیست، به آسانی نیز می توان آن را جدا و در مکان دیگری مورد استفاده قرار داد. این جا به جایی اثری روی دیوار بر جای نمی گذارد. این ویژگی برای افرادی که در منازل استیجاری زندگی می کنند و مجبور به تغییر محل زندگیشان هستند، مزیت مهمی به شمار می رود. قطر این میل پرده آلمانی 25 میلی متر و ظاهر آن نقره ای رنگ است. اکثر قلاب های پرده موجود در بازار قابل استفاده بر روی این میل پرده با قطر استاندارد می باشند.

محصولات منتخب