نگهدارنده میله پرده حمام مدل Endpiece برند کلین ولکه

120,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
3307100000

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن 50 گرم
  • ابعاد ۱۵*۱۰*۱۰ سانتی‌متر
  • جنس از پلاستیک با کیفیت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نگهدارنده میله پرده حمام مدل Endpiece برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Endpiece

ابعاد

15x10x10 سانتیمتر

رنگ

سفید

وزن

50 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی استند میله پرده حمام Endpiece

نگهدارنده میله پرده حمام مدل Endpiece تولید شرکت کلین ولکه آلمان است این نگهدارنده از جنس پلاستیک با کیفیت بالا می باشد. نگهدارنده میل پرده حمام آلمانی به صورت خاص طراحی شده است تا مانع از افتادن ناگهانی میله پرده و صدمه زدن به افراد و یا کاشی وان و حمام شود. میل پرده حمام خارجی به خوبی روی سطوح صاف نصب می شود. نصب آن آسان است موقعیتی را که می خواهید نگهدارنده میله پرده حمام را نصب کنید انتخاب کنید، سوراخ های پیچ را با قلم روی دیوار علامت گذاری کنید و محل های علامت گذاری شده را با دستگاه سوراخ کنید و سپس نگهدارنده میله را به دیوار پیچ کنید.

دقت کنید که دو نگهدارنده میله را در یک راستا نصب کنید. این نگهدارنده میله آلمانی استحکام بالایی دارد و به خوبی وزن زیاد را تحمل می کند. قطر نگهدارنده میله آلمان برای انواع میل پرده ها مناسب می باشد. رنگ نگهدارنده میل پرده سفید و طرح زیبایی دارد. شرکت کلین ولکه برای جلب رضایت مشتریان خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. محصولات این شرکت در طرح و رنگ های متنوع ای به بازار عرضه می شوند.

محصولات منتخب