بسته 12 عددی شمع وارمر معطر بزرگ قرمز برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
90337314

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • جنس شمع پارافین و وکس گیاهی
  • بسته ۱۲ عددی وارمر معطر
  • قطر ۵٫۹ سانتی‌متر
  • زمان سوخت ۹ ساعت
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته 12 عددی شمع وارمر معطر بزرگ قرمز برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

12 عدد در هر بسته, دارای اسانس توت های قرمز, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

مدت زمان سوخت

9 ساعت

معرفی وارمر بزرگ معطر ایکیا

وارمر یا تی لایت شمعیست کوچک که درون یک محفظه نازک آلومینیومی قرار دارد. این شمع ها به دلیل اندازه کوچک، هنگام روشن شدن کاملا به حالت مایع در می آیند. وارمرها معمولا به شکل استوانه بوده و ارتفاعی کوچکتر از قطرشان دارند. وارمرها اغلب به صورت گروهی و برای مصارف تزیینی و نیز مراسم دعا و نیایش استفاده می شوند. در کنار هم قراردادن چندین وارمر در کنار هم می تواند فضایی خاص و زیبا ایجاد کند. ست وارمر SINNLIG ایکیا یکی از بسته های وارمر بسیار باکیفیت بازار است. ایکیا برای ساخت این شمع ها از موم بسیار مرغوب حاوی پارافین و وکس گیاهی استفاده کرده است. شمع های وارمر SINNLIG نسبت به سایر وارمرها ابعاد بزرگتری دارند. قطر این وارمرهای خارجی ۵٫۹ سانتی متر بوده و زمان سوخت آن ها ۹ ساعت می باشد.

ایکیا این ست ۱۲ عددی وارمر را در رنگ و رایحه های مختلف ارائه کرده است. بسته قرمز این وارمرها دارای رایحه توت قرمز و بسته سبز رنگ رایحه ای از سیب و گلابی دارد. بنابر سلیقه، رنگ جاوارمری و چیدمان منزلتان می توانید از این ست وارمر ایکیا استفاده نمایید. شمع های هر بسته از نظر تیرگی و روشنی کمی با یکدیگر متفاوتند همین امر باعث زیباتر شدن چیدمان آن ها می شود. عطر و رنگ این وارمرها همواره در طول استفاده، ثابت و بدون تغییر باقی می ماند. از این ست وارمر خارجی می توانید برای تزیین میز، اتاق خواب، قفسه ها و شلف های خانه در مناسبت ها و مراسم های مختلف استفاده کنید. نور و عطر دلنشین این وارمرهای بزرگ فضایی دلنشین و دوست داشتنی ایجاد می کنند.

محصولات منتخب