پایه رول دستمال کاغذی استیل مدل Marino Magic برند ونکو

493,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18250100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • وزن ۸۲۵ گرم
  • جنس استیل
  • سایز 36.15.13/5 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پایه رول دستمال کاغذی استیل مدل Marino Magic برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 2000 گرم
مدل

Sion

ابعاد بسته بندی

42*16.5*18.5 سانتیمتر

سایز

15*13.5*36 سانتیمتر

وزن

825 گرم

جنس

استیل

معرفی جا دستمال رولی مدل Marino Magic

پایه رول دستمال کاغذی آلمانی Marino Magic از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و ابعاد آن ۱۵*۱۳٫۵*۳۶ سانتیمتر می باشد. جا دستمال رولی دستشویی خارجی برای سه رول عمودی با شکاف خروجی اضافی برای ورق های دستمال کاغذی مناسب است. نصب این پایه رول دستمال کاغذی توسط سیستم مکش مولکولی است و قابل جا به جایی در هر زمانی است. به همین دلیل نیازی به سوراخ کردن دیوار یا کاشی نیست.

جا دستمال رولی دستشویی برای قرار دادن دستمال کاغذی رولی در سرویس بهداشتی طراحی شده است، اما یک تفاوت با جا دستمالی‌های معمولی دارد. به ترتیبی که علاوه بر یک رول دستمال که برای استفاده در قسمت پایین آن نصب می‌شود، می‌توان دو رول دستمال کوچک یا یک رول دستمال بزرگ هم در قسمت بالایی آن قرار داد. به این ترتیب با مشکل تمام شدن دستمال مواجه نخواهید شد و همیشه دستمال کاغذی در دسترس خواهد بود. البته باید توجه داشته باشید که بهتر است از این پایه در مکانی که در معرض پاشیده شدن دائمی آب است استفاده نکنید، چراکه دستمل‌های اضافه‌ای که در محفظه بالایی آن قرار داده‌اید خیس می‌شوند. این پایه از جنس فلز ساخته شده و با ابعاد ۱۵*۱۳٫۵*۳۶ سانتیمترساختار محکمی هم دارد. نکته جالب توجه امکان نصب کردن پایه بدون نیاز به سوراخ کردن دیوار یا کاشی است و از این رو قابلیت جابجایی بالایی هم دارد.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.