پتو ترک دو نفره برند انگلیش هوم 200×200 طرح ساده

ناموجود

برند:

کد کالا:
10029689004

ویژگی های محصول

  • برند: انگلیش هوم ترکیه
  • جنس: 33% پنبه, 60% پلی استر, 7% اکریلیک
  • ابعاد: 200.200 سانتیمتر
  • قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی تا دمای 30 درجه سانتی‌گراد
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
  • مناسب برای آقایان و بانوان

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پتو ترک دو نفره برند انگلیش هوم 200×200 طرح ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 220 × 200 سانتیمتر
ابعاد

220×200 سانتی متر

جنس

33% پنبه, 60% پلی استر, 7% اکریلیک

سایر توضیحات

– محصول را به تنهایی در ماشین لباسشویی در دمای 30 درجه شست و شو کنید

رنگ

بژ-بنفش

پتو دو نفره 200×200 انگلیش هوم English home

خواه بخواهید روی کاناپه دراز بکشید و یا روی تختخواب، به یک پتوی گرم و راحت نیاز پیدا خواهید کرد. پتوها می توانند مستقیما بر ظاهر اتاق خواب نیز تاثیر بگذارند، بنابراین نباید از رنگ و طرحشان غافل شد. به طور کلی پتوها در ضخامت های مختلف عرضه می شوند. هر چه ضخامت پتو بیشتر، برای استفاده در فصول سرد سال مناسبتر. اگر به دنبال پتویی راحت، سبک و در عین حال زیبا هستید، پتوی دو نفره انگلیش هوم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. انگلیش هوم از بزرگترین برندهای فروش لوازم خانگی در ترکیه است. این برند معتبر در سال ۲۰۰۹ در این کشور تاسیس شده و دارای ۲۹۰ فروشگاه در این کشور و ۱۱۰ فروشگاه در کشورهای دیگر می باشد. یونان، بلغارستان، رومانی، اوکراین و هلند از جمله کشورهای میزبان انگلیش هوم هستند.

هدف انگلیش هوم ایجاد فضایی آرامشبخش در تمام نقاط خانه با طراحی و تولید لوازمی کارا و باکیفیت است. انگلیش هوم برای ساخت این پتوی دو نفره از ترکیبی از پلی استر، پنبه و اکریلیک استفاده کرده است. ابعاد این پتوی ترک، ۲ در ۲٫۲ متر بوده و برای استفاده بر روی تخت های دونفره بسیار مناسب است. این پتوی دو نفره ترک دو رو می باشد. یک سمت آن بژ رنگ و سمت دیگر بنفش است. بنابراین از هر دو سمت آن می توان برای تنوع بخشیدن به فضای اتاق خواب استفاده نمود. هماهنگی این رنگ ها با روکش بالش می تواند بر زیبایی ظاهری تختخوابتان بیفزاید. این پتوی خارجی قابل اتو کردن نبوده و قابل شستشو با دست و یا ماشین لباسشویی می باشد. پتوی دونفره ترک انگلیش هوم دارای دوام و ماندگاری بالایی است و در اثر شستشو و استفاده مداوم کیفیت اولیه ش را از دست نمی دهد.

محصولات منتخب