پرده حمام برند سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری آبی طرح دار

500,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
231571324

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلی استر
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای 12 عدد جای گیره
  • قابل شستشو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام برند سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری آبی طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 420 گرم
ابعاد 1 × 180 × 200 سانتیمتر
برند

سیل اسکین هلندی

جنس

100% پلی استر

سایر مشخصات

– دارای 12 عدد گیره
– طرحدار
– مستطیل
– ضد آب

معرفی پرده حمام

پرده حمام سیل اسکین محصولی برندی هلندی می باشد. سیل اسکین از تولیدکنندگان مطرح اکسسوری های و لوازم حمام و سرویس بهداشتی می باشد. این برند با تولید محصولاتی مطابق با ترندهای روز توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. پرده حمام سیل اسکین از پلی استر مرغوب ساخته شده و ضد آب و آنتی باکتریال می باشد.

پلی استر اساسا ماده ای ضدآب است که رطوبت را به خود جذب نکرده و سریع خشک می شود. محیط مرطوب می تواند فضا را برای رشد قارچ، کپک و سایر عوامل بیماری زا فراهم سازد. از این رو خشک شدن سریع پرده حمام برای حفظ بهداشت محیط ضروری است. این پرده حمام خارجی هنگام دوش گرفتن به خوبی سایر بخش های حمام را از خیس شدن مصون نگه می دارد.

ابعاد این پرده دوش نیز اندازه ای استاندارد و قابل کاربرد برای اکثر حمام هاست. پهنای پرده حمام سیل اسکین ۱۸۰ سانتی متر و ارتفاع آن ۲ متر می باشد. در صورت لزوم می توانید این پرده حمام خارجی را تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید. هنگام شستشو از مواد سفید کننده و یا حرارت زیاد استفاده نکنید. برای خشک شدن نیز می توانید آن را مجددا آویزان کنید. این پرده حمام از پرده هاییست که به وسیله قلاب به میل پرده متصل می شوند. برای این منظور ۱۲ عدد جای پانچ در نوار بالایی پرده حمام تعبیه شده است.

قلاب ها از محل این پانچ ها عبور می کنند. نوع پانج و جنس این پرده حمام به گونه ایست که دوام و ماندگاری بالایی داشته و در اثر استفاده مکرر پاره نشود. از این پرده حمام باکیفیت و ماندگار می توانید در منازل، هتل ها، سالن های ورزشی و… استفاده کنید. طرح و رنگ زیبای این پرده می تواند روح تازه ای به محیط ببخشد. برای زیباتر شدن فضای حمام وسایل و اکسسوری های بهداشتی خود را با پرده حمام ست کنید.

محصولات منتخب