پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری آبی طرح دار

500,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
211191322

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلی استر
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای 12 عدد جای گیره
  • قابل شستشو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سیل اسکین سایز 180 در 200 سانتی‌متری آبی طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 510 گرم
ابعاد 1 × 180 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر

سایر مشخصات

– دارای 12 عدد گیره
– طرحدار
– مستطیل
– ضد آب

معرفی این مدل پرده حمام

پرده حمام Samoa محصول برند هلندی سیل اسکین می باشد. محصولات سیل اسکین همواره مطابق با جدیدترین ترندهای روز طراحی و تولید می شوند، از این رو مورد توجه مصرف کنندگان کشورهای مختلف قرار می گیرند. جنس پرده حمام Samoa تماما از پلی استر می باشد. پلی استر ماده ای ضد آب و آنتی باکتریال است که به دلیل عدم جذب رطوبت در بافتش به سهولت خشک می شود. خشک ماندن پرده حمام مانع از رشد و نمو باکتری و یا سایر عوامل بیماری زا می شود.

این پرده ۱۸۰ سانتی متر پهنا و ۲ متر ارتفاع دارد. اندازه ای که برای اکثر حمام های استاندارد مناسب می باشد. برای آویزان کردن این پرده حمام خارجی باید از چند قلاب استفاده نمود. روی نوار بالایی این پرده حمام ۱۲ عدد جای پانچ وجود دارد که محل عبور قلاب ها و اتصال به میل پرده حمام است. قلاب و میل پرده را می توانید به صورت جداگانه از ژرمن کالا خریداری نمایید. نوع پانچ و جنس این پرده به گونه ایست که به راحتی پاره نشده و دوام و ماندگاری بالایی دارد. پرده حمام خارجی Samoa آبی رنگ است و روی آن طرحی از آبزیان در کنار امواج آب نقش بسته است.

طرح و رنگی که مطابقت خوبی با فضای حمام دارد و از سوی دیگر به سهولت می توان آن را با سایر وسایل این محیط ست کرد. طرح و رنگ زیبای این پرده حمام رنگ و روح تازه ای به حمام شما می بخشد. از این پرده حمام می توانید برای شخصی سازی فضای زیر دوش و یا جلوگیری از خیس شدن باقی محیط هنگام دوش گرفتن استفاده کنید. در منازلی که سرویس بهداشتی و حمام در فضای مشترکی وجود دارد نیز پرده حمام می تواند به عنوان جدا کننده این دو محیط به کار گرفته شود. از پرده حمام Samoa نه تنها در منزل بلکه در هتل ها، سالن های ورزشی و… نیز می توان استفاده نمود.

محصولات منتخب