پرده حمام سیل اسکین ۱۸۰×۲۰۰ سانتی‌متری طرح راه راه سفید مشکی

500,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
233081374

ویژگی های محصول

  • برند: سیل اسکین هلند
  • جنس: پلی استر
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای 12 عدد جای گیره
  • قابل شستشو
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سیل اسکین ۱۸۰×۲۰۰ سانتی‌متری طرح راه راه سفید مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 425 گرم
ابعاد 180 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر

سایر مشخصات

– ضد آب
– دارای 12 عدد گیره
– طرح دار
– مستطیل

معرفی پرده حمام

پرده حمام سیل اسکین محصولی زیبا و کارامد از تولیدات کشور هلند است. سیل اسکین یکی از تولیدکنندگان مطرح اکسسورهای حمام و سرویس بهداشتی در این کشور به شمار می رود. پرده حمام سیل اسکین از پلی استر مقاوم، باکیفیت و مرغوب ساخته شده است. این نوع پرده حمام ضد آب بوده و رطوبت را به خود جذب نمی کند.

بنابراین سریع خشک شده و شرایط را برای رشد باکتری و عوامل بیماری زا دشوار می سازد. پرده حمام سیل اسکین به دلیل ابعاد استانداردش برای استفاده در اکثر حمام ها مناسب می باشد. پهنای این پرده حمام ۱۸۰ و ارتفاع آن ۲۰۰ سانتی متر است. این پرده حمام زیبا را می توانید در اطراف دوش و یا در کنار وان حمام نصب کنید. برای آویزان کردن این پرده حمام به ۱۲ عدد قلاب آویز نیاز است. در نوار بالایی پرده نیز ۱۲ عدد جای پانچ وجود دارد که محل عبور این قلاب هاست. قلاب و میل پرده را نیز در صورت نیاز می توانید از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید.

به دلیل کیفیت و جنس مناسب این پرده حمام خارجی نگران پاره شدن و خرابی پرده از محل اتصال آن نخواهید بود. از این اکسسوری زیبا می توانید به راحتی تا سال ها استفاده کنید. طرح و رنگ زیبای این پرده حمام فضای حمام شما را متحول می سازد. از این پرده زیبا می توان در هتل ها، استخر ها و سالن های ورزشی نیز استفاده نمود. این پرده حمام خارجی می تواند فضای شخصی مناسبی در کنار دوش حمام ایجاد کرده و به دلیل خواص ضد آب و آنتی باکتریال خود به حفظ بهداشت محیط کمک می کند.

در صورت نیاز به شستشو می توانید پرده حمام سیل اسکین را تا دمای ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو دهید. از استفاده از مواد سفید کننده و حرارت زیاد حین شستشو بپرهیزد.

محصولات منتخب