پرده حمام کرکره ای 128.240 سانتی‌متری مدل parti BC سفید طرح دار

ناموجود

برند:

کد کالا:
3321114747

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک شفاف ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 128 در 240 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • از نوع کرکره ای با قابلیت جمع شدن عمودی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام کرکره ای 128.240 سانتی‌متری مدل parti BC سفید طرح دار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 2000 گرم
مدل

parti BC

تعداد گیره

ندارد

سایز

128×240 سانتیمتر

شکل

مستطیل

طرح

طرح دار

قابلیت شستشو

دارد

میل پرده کرکره ای

ندارد

وزن

1285 گرم

جنس

پلاستیک

سایر توضیحات

شستشوی آسان
ساخت کشور آلمان
آنتی باکتریال و ضد آب
با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا
میل پرده ندارد و باید به صورت جدا خریداری کنید

ارتفاع

240 سانتیمتر

معرفی پرده حمام  مدل Parti

پرده حمام مدل Parti دارای ۵ طرح و رنگ بندی متفاوت است. هر پنج رنگی بسیار زیبا می باشند و سلیقه های متنوعی را در بر می گیرند. شما با هر سلیقه و هر علاقه ای می توانید از این پرده استفاده کنید. بالاخره کی از این طرح ها مناسب حمام شما خواهد بود. طرح نقره ای این پرده شبیه شیشه های مات بوده و حمام شما را بسیار رویایی خواهد کرد. اگر دوستدار داستان ها فانتزی باشید می توانید ساعت ها به این پرده زل بزنید و در قصه پریان دریایی فرو روید. پرده حمام خارجی Parti ساخت کشور آلمان بوده و از موادی با کیفیت بالا تهیه شده است.

همچنین این پرده حمام ضد آب و آنتی باکتریال می باشد. نگران نباشید این پرده به سرعت تمیز شده و خشک می شود. کافی است با دستمالی خیس حاوی مواد شوینده کمی روی قسمتی از پرده که لک افتاده بکشید. خواهید دید که به سرعت آلودگی ها بر طرف می شوند. پرده حمام آلمانی ۱۲۸۵ گرم وزن دارد. و ابعاد این پرده ۱۲۸ در ۲۴۰ سانتی متر می باشد. همچنین این پرده دوش دارای نخ کرکره ای جهت تنظیم ارتفاع و عرض است. نصب و جدا کردن این پرده بسیار آسان می باشد و با کمک مختصری می توانید این کا را انجام دهید.

امروزه پرده های بسیاری در تنوع و رنگ بندی بالا در بازار موجود می باشند. شما با یک انتخاب هوشمندانه می توانید دکوراسیون جذابی برای خودتان خلق کنید. برای انتخاب رنگ پرده حمام می توانید به سراغ رنگ های سرد و روشن بروید یا اگر خیلی دوست دارید فضای حمام شاد و با طراوت دیده شود به سراغ رنگ های گرم مثل نارنجی بروید. اگر حمام شما دارای روشنایی طبیعی است و پنجره ای وجود دارد که می تواند نور طبیعی را وارد حمام کند برای انتقال نور بهتر استفاده از پرده های رنگ روشن مثل سفید، کرم یا آبی آسمانی مناسب تر است.

پرده های طرح و عکس دار هم می توانند فضا را زیباتر نشان دهند و تنوع دوست داشتنی در حمام ایجاد کنند. مثلا اگر فرزند کوچک شما از حمام رفتن فراری است یک پرده با طرح عکس کارتونی می تواند او را به سمت حمام بکشاند و از ترس او نسبت به آب تنی بکاهد. استفاده از طرح های گل دار در یک حمام که از یک دکوراسیون سنگین برخوردار است می تواند شرایط را تا حد زیادی تغییر دهد.

محصولات منتخب