پرده حمام سفید 120.200 سانتی‌متری مدل rio برند کلین ولکه ساده

700,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
2046100238

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 120 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام سفید 120.200 سانتی‌متری مدل rio برند کلین ولکه ساده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

پرده حمام 200*120 rio

ابعاد

200×120 سانتیمتر

تعداد گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

سفید

سایر توضیحات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب بسیار نرم، شفاف و بدون بو با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا دارای سوراخ جهت آویزان کردن روی میله ساخته شده از پلاستیک سازگار با محیط زیست

شکل

مستطیل

وزن

322 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام مدل rio

پرده حمام علاوه جدا سازی فضای حمام و سرویس بهداشتی می تواند جنب تزئینی نیز داشته باشد و به عنوان یک عنصر دکوراتیو در حمام مورد استفاده قرار گیرد. در بازار پرده حمام ها با طرح و رنگ های متنوع ای وجود دارند که شما می توانید نزدیک‌ترین نوع پرده‌ی حمام را با توجه به سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید. پرده حمام مدل rio یکی از این پرده حمام ها می باشد این پرده حمام تولید شرکت کلین ولکه آلمان است که در طرح و رنگ های ساده و طرح دار تولید و به بازار عرضه می شود. پرده حمام آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد رنگ این پرده حمام سفید و بدون طرح می باشد شما می توانید این پرده حمام را به راحتی با اکسسوری های دیگر حمام و سرویس بهداشتی خود ست کنید.

پرده حمام شرکت کلین ولکه از جنس پلاستیک ( پلی استر ) ساخته شده است حالت این پرده حمام در برابر بخار آب تغییر نمی کند و می توانید از آن سال ها استفاده کنید. پلاستیک ( پلی استر ) به کار رفته در پرده حمام خارجی بخار آب را از خود عبور می دهد و مانع از سردرد و خفگی شما هنگام حمام می شود. این مواد به طبیعت آسیب نمی رساند و قابل بازیافت است.

پرده حمام خارجی ابعاد مناسبی دارد و به خوبی اطراف وان و دوش شما را پوشش می دهد. روی پرده دوش آلمانی ۱۲ عدد جای گیره طراحی شده است که می توانید با حلقه گیره پرده را روی میله نصب کنید. پرده حمام برای استفاده در خانه های کوچک که حمام و سرویس بهداشتی در یک اتاق قرار دارد بسیار مناسب است به کمک آن می توانید این دو فضا را از یکدیگر جدا کنید. این پرده حمام لک نمی شود و در صورت کثیف شدن می توانید پرده حمام خارجی را با ماشین لباسشویی تمیز کنید. از پرده حمام خارجی می توانید در حمام سالن های ورزشی، هتل ها، آپارتمان هاو… استفاده کنید.

محصولات منتخب