پرده حمام 180 در 200 سانتی‌متری مدل farfalla طرح پروانه

700,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5223148305

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول
(1 customer review)

1 review for پرده حمام 180 در 200 سانتی‌متری مدل farfalla طرح پروانه

  1. حسام

    طرح قشنگی داره جنسش هم خوبه ولی گیره نداره

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

farfalla

ابعاد

200×180 سانتی متر

تعداد گیره

ندارد

جای گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

سفید

سایر مشخصات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد

شکل

مستطیل

طرح

پروانه

وزن

340 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

پرده حمام ۲۰۰*۱۸۰ مدل farfalle

پرده حمام برای تقسیم فضای حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر این جلوه ی زیباتری به حمام تان می بخشد. پرده حمام مدل farfalle تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد. پرده حمام های این شرکت در طرح و رنگ های متنوع ای تولید می شوند این پرده حمام آلمانی طرح پروانه ای داشته و رنگ های زیبای پروانه ها با هر سلیقه و دکوراسیونی مطابقت دارد. از این پرده حمام علاوه بر خانه های کوچک برای خانه های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شکل پرده حمام آلمانی به صورت مستطیل بوده به خوبی دوش و وان شما را پوشش می دهد. وزن سبک پرده دوش جا به جایی و نصب را برای شما آسان می کند. پرده حمام آلمانی از جنس پلاستیک ( پلی استر ) با مواد اولیه کاملا بهداشتی تولید شده است که با طبیعت سازگار بوده و قابل بازیافت می باشد.

این پرده دارای ضخامت و مقاومت بالایی می باشد و به دلیل جنس پلاستیکی که دارد به در برابر رطوبت مقاوم می باشد و برای استفاده در فضاهای مرطوب بسیار مناسب است. رطوبت و تغییر دما به هیچ عنوان حالت و رنگ پرده را تغییر نمی دهد. پرده حمام خارجی قابل شستشو می باشد و می توانید آن را با دست و یا ماشین لباس شویی تمیز کنید. نصب پرده حمام خارجی آسان است روی این محصول ۱۲ جای گیره وجود دارد که با حلقه های گیره روی میله نصب می شود. پرده حمام آلمانی به خوبی هوا را از خود عبور می دهد و مانع از تجمع بخار آب شده و از احساس خفگی و یا سردرد شما جلوگیری می کند. از این پرده حمام در هتل ها و… نیز می توانید استفاده کنید.

محصولات منتخب