پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل wall طرح دیوار آجری

750,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5907202305

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام 180.200 سانتی‌متری مدل wall طرح دیوار آجری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

wall

ابعاد

200×180

جای گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

قهوه ای روشن

سایر مشخصات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد

شکل

مستطیل

طرح

دیوار آجری

وزن

340 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام مدل wall کلین ولکه

پرده حمام خارجی مدل wall تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد از پرده حمام خارجی می توانید برای تقسیم فضای حمام و سرویس بهداشتی استفاده کنید. این پرده حمام به شکل مستطیل بوده و ارتفاع آن می تواند به خوبی وان و دوش را پوشش دهد. پرده حمام خارجی از جنس پلاستیک ( پلی استر ) ساخته شده است و از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد. پلاستیک برای استفاده در محیط های مرطوب مانند حمام بسیار مناسب است. پلاستیک به کار رفته در این پرده استاندارد و بهداشتی می باشد این مواد قابل بازیافت بوده و برای استفاده انسان مضر نمی باشد.

پرده حمام آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد و طرح و رنگ زیبای آن جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. نصب این نوع پرده بسیار آسان است روی پرده خارجی ۱۲ عدد جای گیره قرار دارد که شما می توانید با میله و گیره پرده حمام که خود جلوه ی بهتری به پرده می دهد آن را بر دیواره ی حمام آویزان و نصب کنید.

علاوه بر این که تأثیر زیادی در دکوراسیون داخلی حمام می گذارد، کیفیت و دوام خوب این محصول رطوبت را به خود جذب نمی کند و هنگام شست وشو و تماس با آب در مدت زمان کم خشک می گردد. برای شست و شو پرده حمام خارجی می توانید از آب و مواد شوینده ملایم استفاده کنید همچنین در صورت لزوم می توانید آن را در ماشین لباسشویی قرار دهید. شما می توانید از این محصول با کیفیت در هتل ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب