پرده حمام کیتو 180×200 سانتی‌متری آبی ساده برند کلین ولکه آلمان

476,000 تومان

برند:

کد کالا:
4937

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام کیتو 180×200 سانتی‌متری آبی ساده برند کلین ولکه آلمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 180 × 200 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر

رنگ

آبی, آبی آسمانی, سبز, طوسی, فیروزه ای, قرمز

سایر توضیحات

– ارتفاع پرده 200 سانتی متر
– قابل شستو در دمای 40 درجه
– اتو کشی نشود
– ضد آب

معرفی پرده حمام کیتو

پرده حمام کیتو محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشد. این پرده تماما از پلی استر بسیار بادوام تهیه شده و ضد آب می باشد. پلی استر به دلیل خواص ضد آب و دوام بالا ماده ای مناسب برای ساخت پرده های حمام به شمار می رود. قطره های درشت آب که به این پرده می رسند به دلیل جذب نشدن در بافت پرده، به سمت پایین حرکت کرده و از آن جدا می شوند. قطره های کوچکتر نیز به سرعت از روی این پرده تبخیر شده و خشک می شوند.

عدم جذب رطوبت در این پرده حمام آلمانی باعث می شود باکتری ها و قارچ ها فرصت و محیطی برای رشد نداشته و همین امر به افزایش بهداشت محیط حمام کمک شایانی می کند. پرده حمام خارجی Kito ابزاری مناسب برای جلوگیری از پخش آب هنگام دوش به سایر مناطق بوده و به شخصی سازی دوش کمک می کند. ارتفاع این پرده حمام دو متر و طول آن ۱٫۸ متر می باشد. اندازه ای استاندارد که با بسیاری از حمام های امروزی مطابقت دارد. کلین وکله این پرده حمام را در رنگ های مختلف از جمله طوسی، آبی آسمانی و فیروزه ای عرضه کرده است.

متناسب با رنگ و طرح کاشی های حمام، اکسسوری ها و وسایل درون آن می توانید رنگی مناسب را از این مجموعه انتخاب کنید. این پرده حمام ساده و بدون طرح انتخابی ایده آل برای افرادیست که به دنبال پرده ای کلاسیک برای حمام خود هستند. پرده حمام خارجی Kito قابل شستشو تا دمای ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. در هنگام شستشوی این پرده حمام از مایع سفید کننده استفاده نکنید. برای آویزان کردن این پرده حمام، دوازده عدد جای گیره در قسمت بالایی آن تعبیه شده است.

محصولات منتخب