پرده حمام 180 در 200 سانتی‌متری مدل mathilda طرح شطرنجی رنگارنگ

750,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5903148305

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمانی
  • جنس: پلاستیک پلی استر ضد آب و ضد باکتری
  • ابعاد: 180 در 200 سانتی‌متری
  • دارای ۱۲ عدد جای گیره پرده
  • قابل شستشو تا 40 درجه سانتی‌گراد
  • با قابلیت جمع شدن افقی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرده حمام 180 در 200 سانتی‌متری مدل mathilda طرح شطرنجی رنگارنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

200*180 mathilda

ابعاد

200×180 سانتیمتر

جای گیره

دارای 12 عدد جای گیره

رنگ

کرمی،آبی،نارنجی،طوسی

سایر مشخصات

شستشوی آسان ساخت کشور آلمان آنتی باکتریال و ضد آب با دوام، تهیه شده از مواد با کیفیت بالا قابل شستشو در دمای 40 درجه سانتیگراد

شکل

مستطیل

طرح

طرح دار

وزن

390 گرم

جنس

پلاستیک (پلی استر)

معرفی پرده حمام  مدل mathilda

پرده حمام مدل mathilda در انواع مدل های ساده و طرح دار موجود می باشد و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ اکسسوری های خود و سایر وسایل موجود در حمام یکی را انتخاب نمایید. جنس این پرده حمام از پلاستیک (پلی استر) ساخته شده است و بهترین مواد برای استفاده در حمام و فضای مرطوب می باشد. در خانه های کوچک معمولا سرویس بهداشتی و حمام در یک اتاق قرار دارد که شما می توانید به کمک پرده حمام این دو فضا را از هم جدا کنید و به آن نظم دهید. این پرده ضخامت و استحکام بالایی دارد و دمای زیاد تا ۴۰ درجه سانتیگراد را می تواند تحمل کند.

برای جلوگیری از تجمع میکروب و باکتری بهتر است پرده حمام را ماهی یک بار با دست و یا با ماشین لباسشویی تمیز کنید پرده حمام آلمانی ضد آب بوده و بعد از شستشو خشک می شود. این پرده حمام به راحتی نصب می شود و روی آن ۱۲ عدد جای گیره طراحی شده است. که می توانید آن را به کمک حلقه به میله نصب کنید. پرده حمام خارجی ابعاد متنوع ای داشته و به شکل مستطیل طراحی شده است.

طول پرده حمام آلمانی بلند می باشد و به خوبی تمام اطراف وان و دوش را پوشش می دهد جنس این پرده حمام هوا را از خود عبور می دهد مانع تجمع بخار آب خواهد شد و از سردرد و احساس خفگی هنگام دوش گرفتن جلوگیری می کند. این پرده حمام آنتی باکتریال بوده و مواد به کار رفته در آن برای بدن انسان مضر نمی باشد. پرده حمام آلمانی دارای یک وزن مناسب است، که هنگام نصب کاملا صاف می ایستد و نیاز به هیچ وزنه ای برای نگهداری آن ندارد. و از آن می توانید در حمام سالن های ورزشی، خانه ها، خوابگاه ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب